Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:15:06 GMT

شفاف سازی هزینه های دستگاه ها در مسیر اجرا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۴۱۸

شفاف سازی هزینه های دستگاه ها در مسیر اجرا

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه هم اندیشی پیرامون روند اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای استانداری تهران و فرمانداری های تابعه استان تهران به ریاست معصومه گلشنی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری با حضور امیدی مدیرکل امور اداری و مالی، آهنگر مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و مسئولین فرمانداری های استان تهران در ساختمان استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری با اشاره به اجرایی کردن قانون در برنامه ششم توسعه گفت: هدف از تشکیل جلسه تحلیل ساز و کار اجرای قانون در برنامه ششم توسعه مبنی بر بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، در مسیر مشخص به صورت یکپارچه در استانداری تهران و فرمانداری های تابعه است.

گلشنی ادامه داد: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، کار شفاف سازی هزینه های دستگاههای اجرایی و دولتی را بر عهده دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری با اشاره به بدهی های جامانده مربوط به دستگاه های خدمات رسان اظهار داشت: امید است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بر اساس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد تمامی بدهی های جامانده مربوط به دستگاه های خدمات رسان که به دلیل عدم تامین اعتبار در استانداری و فرمانداری های استان تهران وجود دارد پرداخت شود.

معصومه گلشنی با تاکید بر ارتقاء سطح نیروی انسانی در فرمانداری های استان تهران بیان داشت: در فرمانداری های تابعه برای آموزش کارمندان برنامه ریزی های کلی انجام شده ولی عدم تامین اعتبار برای ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی موجب شده تا مسئولین برنامه ریزی آموزشی به این هدف با سختی دست پیدا کنند که در بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد می توان با برنامه ریزی تخصصی مسیر را برای این مهم هموار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح پنج شنبه از برگزاری جلسه مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی با اشاره به حضور اسماعیل قضاتلو، راهبر مردمی سازی استان تهران و مهدی دهقان، معاون شبکه سازی ستاد مردمی سازی ریاست جمهوری در برگزاری این مصاحبه‌ها، گفت: از بین گزینه‌های معرفی شده، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

مسگریان در ادامه ضمن تقدیر از فرماندارانی که نسبت به معرفی دستیاران اقدام کرده اند افزود: از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر نسبت به معرفی دستیاران اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی عنوان کرد: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

کد خبر 6088273

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم