Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  عزیزی در بازدید از فعالیتهای تعاونی تولیدی «رایا کشاورز زاگرس» که با مشارکت دانشجویان، راه‌اندازی شده است،قول مساعد داد تلاش خواهد کرد آزمایشگاه گیاهپزشکی این تعاونی در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، ایجاد شود.

اوافزود: باید با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها، همکاریهای مشترک دانشگاه لرستان و اینگونه تعاونی‌های تولیدی را گسترش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: تقویت تولید ملی متناسب با ظرفیتهای هر استانی، بی‌تردید در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی است.

عزیزی بیان کرد:یکی از توانمندی‌ها و ظرفیتهای استان لرستان، پرورش و تولید گیاهان دارویی است و دانشگاه لرستان، آمادگی کامل دارد از اینگونه فعالیتها حمایت کند.

او گفت: دانشگاه جامعه‌محور، دانشگاهی است که گامهای اثرگذاری در راستای رفع چالشها و مشکلات محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی بردارد.

عزیزی خاطر نشان کرد: تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، از فعالیتهای اقتصادی تولیدی مبتنی بر مشارکت دانشجویان حمایت می‌کند که نوعی کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان و دانشجویان و همچنین استفاده از ظرفیتهای داخلی کشور محسوب می‌شود.

 رئیس دانشگاه لرستان یادآورشد:  حمایت از تولیدات داخلی، از متغیرها و شاخصهای مهم اقتصاد مقاومتی است.

عزیزی بیان کرد:وقتی دانشجو فارغ‌التحصیل می‌شود باید بتواند براساس آموزشهای عملیاتی و کاربردی که فرا گرفته، اشتغالزایی و کارآفرینی کند تا بتوانیم چالش بیکاری را به طور قابل توجهی کاهش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور بیکاری دانشجو رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد