Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حجت الاسلام عباس دانشی» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز( شنبه۳۰ شهریور) از دفتر خبرگزاری شبستان در استان مرکزی بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت این رسانه آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  حجت الاسلام «عباس دانشی» در این نشست گفت: خبرگزاری شبستان رویكرد كاملاً فرهنگی و مسجدی دارد و باید از ظرفیت این خبرگزاری بیش از پیش استفاده شود و به عنوان منبعی برای سایر حوزه ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، افزود: حمایت از اصحاب رسانه وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما بوده و برای پیشبرد فعالیت ها در حوزه فرهنگ وهنر نیازمند حضور اصحاب رسانه هستیم.

 

 

حجت الاسلام دانشی ادامه داد: با رویکرد جدید خبرگزاری شبستان در سطح کشور، امیدواریم بتوانیم در زمینه اخبار کانون های مساجد و همچنین حوزه های فرهنگی و مذهبی گام های مثبت برداریم.

 

 

وی در حاشیه این دیدار با اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

لازم به ذکر است در این دیدار که حجت الاسلام « غلامرضا الواری» مدیر  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز حضور داشت،

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی ماه محرم هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه نماز جمعه بازدید از خبرگزاری شبستان فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر