Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:30:54 GMT

برگزاری ۱۰۰ برنامه در شهرستان هشترود طی هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۲۰۱

برگزاری ۱۰۰ برنامه در شهرستان هشترود طی هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر غیابی ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر درجمع خبرنگاران گفت: ۱۰۰ برنامه حوزه محوری وپایگاه محوری درطول هفته دفاع مقدس درشهرستان هشترود اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود درتشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه ها به مناسبت بازگشایی مدارس نواختن زنگ شکوفه ها، نواختن زنگ ایثار ومقاومت درواحدهای مقاومت وحضور رزمندگان درصبحگاه های دانش اموزی، افتتاح نمایشگاه عکس وکتاب، نشست های روشنگری وبصیرت، یادواره های مختلف شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و کوهپیمایی مشترک با نیروی انتظامی وبسیج پیشکسوتان و دهها برنامه دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیابی دربخش دیگری از سخنان خود به جنگ تحمیلی اشاره کرد وگفت: جنگ تحمیلی عزتمند بود وعزتمندانه خواهد ماند چون این جنگ سرچشمه عظیم انقلاب مهدویت است.

وی ادامه داد :در جنگ نابرابری که دنیا علیه نظام اسلامی به راه انداخت وحدت ویکپارچگی ویکدلی مردم بود که توانست جنگ را پشت سر بگذارد و با عزت و غرور ملی صدام و ایادی استکباری آن را با ذلالت وخواری با شکست روبه رو سازد.

سرهنگ غیابی در ادامه به راهپیمایی عظیم و ۲۰ میلیونی اربعین اشاره کرد وگفت:این پیاده روی ها حمایت مردم از امام زمان خود است وهمه مردم باید در این راه هرچه دارند درطبق اخلاص بگذارند و کمک کنند تا این اجتماع بزرگ وبین المللی با شکوه وعظمت خاصی به سرانجام برسد.

کد خبر 4724412

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس هشترود اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود