Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@08:33:01 GMT

فعالان بخش صنعت و معدن اصفهان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۵۴۳

فعالان بخش صنعت و معدن اصفهان تجلیل شدند

صنعتگران نمونه استانی و کشوری امروز شنبه -۳۰ شهریورماه- با حضور وزیر صنعت‌، معدن و تجارت در اصفهان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از واحد های نمونه صنعت و معدن استان اصفهان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس، فعالان بخش صنعت استان و روسای سازمان های دولتی امروز در محل سالن نگین سپاهانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از محمد جواد برکتین، ایرج سعیدیان، علیرضا فلاحتیان و غلامرضا منزوی زاده به عنوان پیشکسوت صنعت و معدن استان اصفهان تجلیل شد.

همچنین از شرکت بهیار صنعت سپاهان، داروسازی فارابی و سرمایه گذاری و معدنی پویا عتیق سپاهان به عنوان واحدهای نمونه صنعت و معدن کشور نیز تقدیر شد.

شرکت های الیاف سازان بهکوش، امید فیوز، ایفا فراز آوینا، باما، برق صنعت smp، پارس پولاد یاران، پاگشای بیدگل، پردیس صنعت زنده رود، پشم بافی گل نثار، تاسیساتی ساختمانی پاکمن، توسعه و فرآوری مس مسکنی، تولیدی چدن سازان، تولیدی صنعت گازسوزان، تولیدی صنعتی لنت پارس، تولیدی نگین عسل هرند، تولیدی و صنعتی پلیمر گلپایگان، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، ثمین سنگ سنایی، درمان گاز، رعد، رنگین الیاف سپاهان، سیمان اردستان، شیرپاستوریزه پگاه اصفهان، صنایع نساجی اطلس ریس کاشان، طناب نقش جهان سپاهان، فرآورده های نسوز آذر، فرش بید گلستان راوند کاشان، فرمان خودرو سپاهان‌، فولاد امیر کبیر کاشان، کاشی مرجان، کاوش کانی سپهر، گز معراج اصفهان، گوهر تاش ماهان،مهرتاش سپاهان ، مهندسی آبرون الکترونیک سپاهان و میکرو کنترل اصفهان و نسوز سمیرم به عنوان واحد نمونه صنعت و معدن استان اصفهان در این مراسم معرفی شدند.

کد خبر 390295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صنعت خانه صنعت و معدن ایران وزیر صنعت معدن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در استان ثبت شده که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شرکت‌ فعالیت دارند.

ایرج حسن پور امروز چهارشنبه در هفتمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام "جهش تولید و مشارکت مردم" توسط رهبر معظم انقلاب تاکید ایشان بر محورهای اقتصادی و مشارکت هرچه بیشتر مردم است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد از اقتصاد کشور در اختیار دولت است، اما براساس قانون باید ۲۵ درصد از اقتصاد در اختیار بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این اداره در سه محور صنعت، معدن و تجارت در استان فعالیت دارد، ادامه داد: این استان به عنوان استعداد پنهان معدنی آشکار شناخته می‌شود که به همت دولت سیزدهم و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه استاندار پیشرفت‌های چشمگیری در بخش معدن داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در بخش معدن، مواد معدنی به صورت فله‌ای و خام صادر می‌شود که با تاکید استاندار مبنی بر ایجاد فرآوری مواد معدنی، استارت این فرایند با ساخت ۱۳ کارخانه فرآوری در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

حسن پور بیان کرد: سه کارخانه فرآوری در سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری هستند که در سفر آینده رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

وی افزود: در بخش صنعت، تولید و صادرات سیمان، تور ماهی‌گیری و پرورش آبزیان و کنسرو ماهی در داخل سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و در بحث تولیدات داخلی با توجه به نظارت‌های سازمان استاندارد و صمت پیشرفت‌ تولیدات با کیفیتی را داشته‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۲ واحد تولیدی برتر در استان رصد و شناسایی شده که در آینده از آنها تقدیر و حمایت خواهد شد و باید توان صادراتی استان را بالا ببریم و از واحدهای تولیدی پشتیبانی و حمایت کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از معلمان نمونه
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • تجلیل از معلمان نمونه کشور و استان
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی