Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:07:02 GMT

واکنش انور قرقاش به فراخوان‌های تظاهرات در مصر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۲۲۴

واکنش انور قرقاش به فراخوان‌های تظاهرات در مصر

وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد، واقعیت در مصر غیر از آن چیزی است که رسانه‌های حزب اخوان المسلمین منتشر می‌کنند.

 انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ادعا کرد: "کمپین سازمان یافته گروه اخوان المسلمین علیه مصر شکست خورده است".

وی با بیان اینکه رسانه‌های حزب اخوان المسلمین "از سوی خارج تامین بودجه می‌شوند"، این رسانه‌ها را به انتشار "واقعیت‌هایی غیر از آنچه که در مصر وجود دارد"، متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییتی صبح امروز (شنبه) نوشت: "کمپین سازمان یافته اخوان المسلمین علیه مصر و ثبات آن شکست سختی خورده است و مردم با حمایت واقعی از دولت مصر و نهادهای آن با رسانه‌های غرض‌ورز که تحت حمایت طرف‌های خارجی هستند، مقابله می‌کنند".

قرقاش افزود: "وضعیت مصر روز به روز بیشتر بهبود یافته و این کشور با عزم و اراده با چالش‌ها روبرو می‌شود و واقعیت خلاف آن چیزی است که این رسانه‌ها که از خارج تامین بودجه می‌شوند، آن را تبلیغ می‌کنند".

این اظهارات قرقاش پس از آن مطرح شد که مصری‌ها برای اولین بار بعد از چند سال تظاهراتی را علیه نظام عبدالفتاح سیسی در میدان التحریر برگزار کردند. مصر روز گذشته روز استثنایی را سپری کرد و طی آن، هزاران شهروند به خیابان‌ها آمدند و فریاد "عبدالفتاح سیسی باید برود" را سر دادند؛ گامی که سرآغاز خیزش مردمی در انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ را تداعی می‌کند. دیده‌بان حقوق بشر نیز از مقامات مصر خواست که حق شهروندان این کشور در برپایی اعتراضات مسالمت آمیز را تضمین کنند.   / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)