Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:25:41 GMT

با چاپ شاپرک ارزان، فوری و با کیفیت بچاپید !!!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۳۷۱

با چاپ شاپرک ارزان، فوری و با کیفیت بچاپید !!!

چاپ شاپرک اولین ارائه دهنده خدمات چاپ آنلاین در ایران است که با سالها تجربه در زمینه طراحی و چاپ ملزومات و اوراق اداری، سعی بر آن داشته که با کمترین هزینه، کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت به کسب و کار شما رونق داده و کلیه نیازهای چاپی مجموعه شما را برآورده کند.

تمام تلاش گروه چاپ شاپرک بر آن بوده تا سیستم سنتی چاپ در ایران را کنار گذاشته و با بروزسازی خدمات و اجرای ایده های نو، هر روز خدمات بهتری را ارائه دهد و با تنوع بخشیدن به محصولات خود کلیه نیازهای مجموعه ها، شرکت ها و موسسات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های فعالیت چاپ شاپرک، همواره تلاش بر افزودن محصولات جدید بوده تا مشتریان این گروه تمام نیازهای چاپی خود را در یک مجموعه و همزمان به سرانجام برسانند.

گروه چاپ شاپرک بیشترین تنوع را در زمینه چاپ کارت ویزیت در ایران دارد که می توان به راحتی هر سلیقه ای را جذب کرد. طراحی ، چاپ و برش کارت ویزیت به شکل های خاص و فانتزی از دیگر خدمات شاپرک می باشد.

تراکت / چاپ لیبل / سربرگ و پاکت / چاپ فاکتور / کاتالوگ / مجله / چاپ بروشور / چاپ و تولید انواع ساک دستی کاغذی و پارچه ای / چاپ نایلون تبلیغاتی / پوستر / فولدر تبلیغاتی / لیوان کاغذی و ... از جمله محصولات این مجموعه بزرگ می باشد که هر کدام دارای تنوع بیشمار است و بصورت حرفه ای و با کیفیت ارائه می گردد.

مشاوره تلفنی و آنلاین جهت تصمیم گیری صحیح در انتخاب محصول سفارش طراحی و چاپ آنلاین و حضوری بررسی فایل سفارش های ثبت شده از لحاظ کیفیت چاپ و برش ارائه کمترین قیمت با بالاترین کیفیت تحویل فوری سفارش در کوتاهترین زمان ممکن ارسال سفارشات به سراسر ایران امکان ارسال نمونه محصولات قبل از سفارش

 

شما به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت چاپ شاپرک ShaparakGroup.com از قیمت محصولات چاپی مطلع شده و سفارشات طراحی و چاپی خود را به راحتی ثبت و پیگیری کنید  و یا بصورت تلفنی از همکاران ما در چاپ شاپرک مشاوره بگیرید.

 

منبع : ویرلن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاپ پوستر کارت ویزیت چاپ شاپرک طراحی و چاپ تراکت کاتالوگ بروشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری