Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@18:12:09 GMT

استاندار مرکزی: شناسایی عاملان تحریک کارگران هپکو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۵۱۳

استاندار مرکزی: شناسایی عاملان تحریک کارگران هپکو

استاندار مرکزی گفت: رییس جمهور دستور فسخ قرارداد شرکت هپکو با هیدرواطلس را صادر کرد.

سید علی آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به ارسال نامه ای از سوی استان به رییس جمهور در خصوص رفع مشکل هپکو بیان کرد: در روزهای اخیر درخواست فسخ قراردادها با شرکت هیدرواطلس توسط سازمان خصوصی‌سازی به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو به ریاست جمهوری ارسال شد که خوشبختانه دکتر روحانی در این خصوص به سرعت دستورات لازم جهت اقدام فوری را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فسخ قراردادها با سهامدار فعلی از سوی سازمان خصوصی‌سازی راهکاری کاملا قانونی و اجرایی است و رئیس جمهور به فاصله کمتر از 48 ساعت این موضوع را در جلسه هیات دولت چهارشنبه گذشته 26 شهریورماه مطرح کرد. پس از بحث و بررسی این نامه، دکتر روحانی به سه وزیر اقتصاد و دارایی، صمت و راه و شهرسازی دستور داد که به فوریت براساس مصوبات جلسه مذکور هیات دولت اقدام کنند.

آقازاده اضافه کرد: فردا جلسه‌ای در ارتباط با این دستور رییس جمهوری با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سازمان‌ خصوصی‌سازی برگزار می‌شود و فرمول‌های پیشنهادی استان و مذاکرات انجام شده مطرح و بررسی می‌شود. امیدواریم که با دستور ویژه رییس جمهوری شاهد گره‌گشایی از کار هپکو و تولید در این مجموعه صنعتی ظرف چند هفته آینده باشیم.

وی در خصوص بازداشت تعدادی از کارگران هپکو در تجمع اخیر تصیح کرد: درخصوص دستگیری‌ها هیچ اطلاعی ندارم، اما در شورای تامین استان به تصویب رسید افرادی که آمر و عامل تحریک کارگران بودند توسط دستگاه‌های ذیربط شناسایی شوند که این امر انجام شده و در جلسه شورای تامین اجازه برخورد با این افراد نیز داده شد.

استاندار مرکزی گفت: برخورد لازم در این خصوص نیز توسط دستگاه‌های ذیربط انجام و افراد به دادگستری معرفی شدند. البته نحوه برخورد با این افراد در شورای تامین پس از انجام بررسی‌ها و رسیدگی های لازم تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هپکو کارگران مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره