Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:46:51 GMT

حمل و جانمایی گودهای جدید زباله یزد ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۶۶۶

حمل و جانمایی گودهای جدید زباله یزد ساماندهی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این ‌که مدیریت استان آماده حمایت همه جانبه از ساماندهی مدیریت پسماندهای شهری است، گفت: ساماندهی فرآیند حمل و جانمایی گودهای جدید زباله یکی از ضرورت‌های اجرایی در حوزه مدیریت پسماند شهری یزد است.

به گزارش ایسنا- منطقه یزد، «محسن صادقیان» در جلسه کارگروه پسماند استان یزد با بیان این‌که دو موضوع ساماندهی پسماندهای صنعتی و ویژه و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی از جمله اقدامات در دستور کار معاونت عمرانی استانداری است، اظهار کرد: ساماندهی پسماندهای شهری مستلزم همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی حمل و جانمایی گودهای جدید زباله را از جمله ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و افزود: توجه به حوزه ساماندهی پسماندهای ساختمانی نقش مهمی در افزایش کیفیت زندگی و ارتقا خدمات اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کند.

معاون استاندار با بیان این که تفکیکی از مبدأ زباله‌ها مهمترین راهکار برای مدیریت پسماند شهری است، گفت: استانداری آماده هرگونه همکاری و حمایت از شهرداری در خصوص مدیریت پسماندهای شهری است.

صادقیان برگزاری جلسات هماهنگی با پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های اجرایی را نیز در این رابطه ضروری دانست و بیان کرد: پشتوانه سازمان مدیریت پسماند و کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای یزد، قانون تدوین شده در این خصوص است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استانداری در بحث تخلفات ساختمانی سه گام برون سپاری کنترل تخلفات ساختمانی، صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های مشاع و  عدم ورود پرونده‌های بررسی شده در کمیسیون ماده 100 ساخت و سازهای غیرمجاز شهری را در دستور کار قرار داده است.

صادقیان با بیان این‌ که تمام افراد و نهادها باید برای هر فعالیتی در سطح شهر مجوز لازم را اخذ کنند، در پایان گفت: هرگونه گود و خاکبرداری بدون اخذ مجوز از شهرداری و دستگاه‌های مرتبط غیرقانونی است و دستگاه قضایی و انتظامی باید همکاری لازم در این خصوص را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدیریت پسماند شهری معاون استاندار يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد