Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:38:31 GMT

با زیباترین ساختمان مسکونی دانمارک آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۷۷۹

با زیباترین ساختمان مسکونی دانمارک آشنا شوید

هنینگ لارسن، از معماران بسیار مشهور اهل دانمارک، در یکی از آخرین پروژه‌های خود آپارتمان‌هایی به شکل امواج دریا در سواحل کشور دانمارک طراحی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، The Wave نامی که به مجموعه ساختمان‌های مواج اختصاص داده شده است در وایله، شهری در جنوب شرق شبه‌جزیره یوت لاند در دانمارک احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع‌های مسکونی The Wave با الهام از ساحل و همچنین تپه‌های جنگلی اطراف، به شکل امواج دریا ساخته شد. این مجتمع پنج آپارتمان مرتفع را دربرمی‌گیرد و چشم‌اندازی بسیار زیبا و بی‌نظیر تشکیل می‌دهد که از جاده‌های اطراف، خط راه‌آهن و دریا قابل رویت است.

مجتمع مسکونی The Wave که مساحتی در حدود ۱۴ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است، بیش از صد واحد مسکونی بسیار مجلل را در برمی‌گیرد و در مقابل آن یک اسکله عمومی جدید با هدف احیای اسکله قدیمی احداث شده است. اگرچه، ساخت‌و ساز این مجتمع در سال ۲۰۰۶ آغاز شد، اما مشکلات مالی فرآیند احداث را به تاخیر انداخت و تا سال ۲۰۱۵ تنها دو برج از این پنج برج تکمیل شد؛ در نوامبر ۲۰۱۸ پنجمین و آخرین برج مواج نیز به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

تمام برج‌های مواج با ویژگی‌های برابر ساخته شد و هیچ تفاوت چشمگیری در آن‌ها دیده نمی‌شود. برج‌های ۹ طبقه همگی دارای بالکن‌هایی وسیع است که ساکنان با ایستادن در این بالکن‌ها می‌توانند از چشم‌اندازهای زیبای اطراف نهایت لذت را ببرند. مجتمع مسکونی The Wave توجه دولت دانمارک و بسیاری از معماران سراسر جهان را به خود جلب کرد و معماران آن حتی قبل از تکمیل پروژه افتخارات بسیاری دریافت کردند. به عنوان مثال، در سال ۲۰۰۹، یعنی پس از اتمام احداث دو برج اول، این مجتمع به عنوان زیباترین ساختمان مسکونی سال شناخته شد.

کد خبر 390343

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ساختمان معماری معماري شهري شهرهای جهان کلانشهرهای جهان دانمارک منزل مسکونی واحد مسکونی واحدهای مسکونی طراحی ساختمان طراحی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری