Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:37:19 GMT

رضا کیانیان «قصر شیرین» را برای نابینایان صوتی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۹۱۰

رضا کیانیان «قصر شیرین» را برای نابینایان صوتی کرد

گروه سوینا پس از صوتی کردن فیلم «اجاره نشین‌ها» برای نابینایان، این حرکت را با اکران و صوتی کردن زنده فیلم های روز سینما از جمله «سرخپوست» و «آشغال های دوست داشتنی» برای این قشر ادامه داد و اجرای ویژه ای را نیز برای نمایش «اشک ها و لبخندها» تدارک دید.

سینمای ویژه نابینایان، روز گذشته جمعه ۲۹ شهریور در تازه ترین اقدام خود، به اکران «قصر شیرین» آخرین ساخته رضا میرکریمی برای نابینایان پرداخت که با حضور رضا کیانیان به صورت زنده صوتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلاره عباسی موسس سوینا در این مراسم از چهره های مطرح دیگری همچون رسول صدرعاملی، شبنم مقدمی و حبیب رضایی نیز میزبانی کرد.

این مراسم روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ نابینا همراه بود و رادیو سوینا نیز برای آن دسته از مخاطبانی که امکان حضور نداشتند به ویژه نابینایان شهرستانی، به پوشش مراسم پرداخت و چهره ها نیز مهمان آن شدند.

سوینا در ادامه فعالیت‌های خود سه شنبه ۲ مهر ساعت ۱۷ الی ۱۹ اولین جلسه نقد کتاب صوتی را با همکاری نشر چشمه در نشر چشمه کارگر برگزار می کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین رضا کیانیان سینما رضا میرکریمی انجمن نابینایان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند