Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: روز نخست پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته اورمیا-اوپن معرفی شدند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و جوایز همانند سال قبل خواهد بود که به ترتیب 200، 100 و 50 یورو خواهد بود و در رده بزرگسالان یک هزار یورو، 500 و 200 یورو اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: 700 نفر در این مسابقات حضور دارند که شامل 200 نفر از کشورهای خارجی است و 380 نفر از داخل کشورمان در مسابقات شرکت دارند و 120 نفر مابقی شامل کادر فنی و دیگر اعضای تیم‌هاست.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی با اشاره به نتایج روز نخست مسابقات گفت: در کاتای انفرادی سینا احمدیان از ایران، یوسف سلمان از عراق و متین محمدی یکتا از ایران و امین نامازو از جمهوری آذربایجان مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند و در بخش کومیته انفرادی-منفی 47 کیلوگرم نیز حسن نیازی از ایران، امیرحسین بدیعی از ایران و محمد محمدلو و سید امیر حسینی از ایران جایگاه‌های برتر را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در وزن منفی 52 کیلوگرم رامیل بخشلیو از جمهوری آذربایجان، مهر غزاریان از ارمنستان و بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران مقام‌های اول، دوم و سوم مشترک را به نام خود ثبت کرده و در وزن منفی 57 کیلوگرم فاتیح کورتانس از ترکیه، آبلایخان چشورسو از قزاقستان و پویا علی‌مردانی از ایران و روسلان غفارلی از جمهوری آذربایجان به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام"وحدت و دوستی" در ارومیه به روایت تصویرپانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه برگزار می‌شودحضور مهدی‌زاده و پورشیب در کاراته وان شیلی

سلیمی تأکید کرد: در وزن منفی 63 کیلوگرم فاریک یورو عمور از ترکیه مقام نخست، آذر تاپدیقلی از جمهوری آذربایجان مقام دوم و مهدی شیرزاد از ایران و آیدوس موخات از قزاقستان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و در منفی 70 کیلوگرم امیر محمد کاظمی از ایران، پوریا فالودی از ایران و امیت ارجان از ترکیه و تیقران هامبردزویان از ارمنستان جایگاه‌های نخست تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

وی همچنین با اشاره به نتایج وزن مثبت 70 کیلوگرم افزود: کامیل عثمانو از قزاقستان مقام نخست را از آن خود کرد و فورکان گنچ کادیر از ترکیه به مدال نقره بسنده کرد و مبین پورحیدر و محمد طاها مسلمی وراکی هر دو از ایران به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

انتهای پیام/ ع

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم

۲۳۰۰ کاراته‌کا در بخش بانوان به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان به رقابت پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مونا نبیلی نایب رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته در حاشیه این رقابت‌ها اظهار داشت: برای مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برای مسابقات آسیایی فیلیپین و جهانی ایتالیا میهمان استان همدان هستیم و مسابقات در سطح بالایی ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: 120 داور از استانهای کشور با بالاترین درجات جهانی، آسیایی و کشوری در این مسابقات حضور دارند.

قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر 21 سال کشور (رده سنی امید) با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شدند.

در این پیکارها 2 هزار و 300 کاراته‌کا به مدت 6 روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان تا ششم اردیبهشت ماه جاری رقابت داشتند.

 

.

 

شروع این مسابقات در رده سنی زیر 21 سال دختران در سه وزن 61-، 68- و 68+ کیلوگرم آغاز شد که نتایج نهایی اعلام شد:

وزن 61- کیلوگرم
طلا: مهرنگار احمدی از استان کرمان
نقره: مرجان ملک پور از استان تهران
برنز: زهرا علیزاده از استان تهران
برنز: فاطمه اصل زارع از استان تهران

وزن 68- کیلوگرم
طلا: هانا حسین پور از استان مازندران
نقره: . فاطمه بداق از استان لرستان
برنز: ریحانه عزیزی از استان فارس
برنز: الینا صفاجو از استان سمنان

وزن 68+ کیلوگرم
طلا: آتنا محبوب بشری از استان گیلان
نقره: حنانه صالحی از استان مازندران
برنز: زهرا رحیم پور از استان تهران
برنز: بهار آقازاده از استان تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان