Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان گفت: پروژه‌ای در مرکز شهر از 14 سال پیش آغاز به کار کرد ولی همچنان نیمه کاره مانده و به عنوان معضلی برای شهر تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا بیگلری، رئیس شورای اسلامی شهر آرادان در گفتگو با خبرنگار مرآت، مشکلات این شهر را به سه دسته مسائل فرهنگی، مسائل اجتماعی و مسائل کمبود بودجه در زمینه های مختلف تقسیم بندی کرد و گفت: با توجه به اینکه آرادان شهرستانی نوپا است باید توجه بیشتری به آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از نبود امکانات فرهنگی، آموزشی، هنری، اظهار کرد: آموزش پرورش آرادان امکانات چندانی ندارد هرچند اداره کل و وزارتخانه تا حد توانشان به ما توجه داشتند ولی با توجه به کمبودهای بودجه ای که در سال های گذشته داشتیم و در سال جاری نیز وجود دارد، آنچه که توقع مردم شهرستان بوده برآورده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان بیش از 70 درصد فضای آموزشی شهرستان را تخریبی اعلام کرده است، افزود: در این زمینه طی یک سال گذشته اقدام خوبی انجام شده و ساخت یک باب مدرسه را یکی از خیرین بر عهده گرفته و 2 باب مدرسه را نیز سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور و استان بر عهده گرفتند.

بیگلری با بیان اینکه لازمه ساختار اجتماعی جامعه امکانات مختلف فرهنگی ورزشی است، تصریح کرد: با وجود امکانات کم در بخش ورزش، ورزشکاران آرادانی در بسیاری از رشته های ورزشی رتبه های خوبی به دست آوردند ولی برخی رشته های ورزشی در این شهرستان وجود ندارد و علاقمندان به شهرستان های همجوار می روند.

 وی به وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان، گفت: بودجه ای که برای شهرستان اختصاص داده می شود با توجه به نوپا بودن آن، بسیار کم است و می طلبد که بودجه بیشتری برای این قبیل شهرستان ها در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه 18 اداره در شهرستان داریم که هبه ای یا اجاره ای هستند، اظهار کرد: فرمانداری آرادان بعد از چند سال هنوز ساختمان مناسبی ندارد و در ساختمان به اندازه یک مدرسه سه کلاسه مستقر شده اند که این ضعف بودجه ای را می رساند.

بیگلری اضافه کرد: احداث ساختمان فرمانداری در سال 94 شروع شد و بنا بود یک ساله تکمیل شود ولی نه تنها الآن بعد از گذشت 4 سال تکمیل نشده بلکه حدود 2 سال است که بر روی زمین مانده و هیچ اقدام ساخت و سازی انجام نشده است.

وی همچنین به پروژه ساختمان خدماتی تجاری مسکونی که توسط سرمایه گذار خصوصی در میدان اصلی شهر در حال احداث بود اشاره کرد و افزود: این پروژه از 14 سال پیش آغاز به کار کرد ولی همچنان نیمه کاره مانده و به عنوان معضلی برای شهر تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه مالکین این ساختمان با ما همکاری نمی کنند که پروژه را تعیین تکلیف کنند، گفت: ساختمان نیمه کاره رها شده علاوه بر اینکه نمای بدی به چهره شهر داده، خطرات جانبی نیز دارد.

بیگلری ادامه داد: این ساختمان محلی برای انباشت زباله شده و سگ های ولگرد در آنجا رفت و آمد می کنند. از طرفی نیز مامنی برای معتادین و افراد نابات شده است که همه اینها معضلات اجتماعی را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه آرادان در مسیر جاده ترانزیت تهران- مشهد قرار دارد، گفت: باید از این پتانسیل استفاده کرد در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری شود تا به واسطه موقعیت آرادان در مسیر جاده اصلی، اشتغالزایی برای جوانان ایجاد شود.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان