Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@06:19:58 GMT

عیادت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۱۴۷

عیادت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه با تعدادی از مدیران و معاونان، برای عیادت دو پیشکسوت پرسپولیس راهی منزل آنها شد. تاریخ انتشار: 16:18 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۵۳۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد امروز شنبه و در آستانه دربی راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا از این پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس عیادت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس را در جریان این برنامه، اژدر شهابی مدیر روابط عمومی باشگاه و حسین خبیری همراه می‌کردند. وطنخواه که اکنون ۷۶ سال دارد به عنوان بازیکن در پرسپولیس بازی کرد و پس از بازنشستگی از دوران بازیگری، در سال ۱۳۵۴ هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت.

انصاری‌فرد و گروه همراه پس از عیادت مربی سابق سرخپوشان، برای عیادت از علیرضا عزیزی دیگر پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس راهی منزل وی شدند. عزیزی که اکنون ۷۰ سال سن دارد، چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. او از تکنیکی‌های تاریخ فوتبال ایران است که با دریبل‌های ریز و سریع خود مشهور شد و سابقه بازی در تیم ملی و پرسپولیس را دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس میزان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 848124 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت