Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@11:37:16 GMT

توسعه فرودگاه اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۱۴۸

‍‍‍‍‍‍

پایانه بار هوایی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، امروز شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارگو پایانه یا پایانه بار هوایی این فرودگاه در زمینی به زیربنای دو هزار متر مربع و مساحت هزارو ۷۸۰ متر مربع احداث شده است.
پایانه بار هوایی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در مدت 2سال و با سرمایه‌گذاری نهایی ۱۸ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالن سوله این پایانه به مساحت هزارو ۱۰ متر مربع شامل سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفردرجه، انبار ۵۰۰ مترمربعی و ساختمان اداری است.
وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز (شنبه) به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی وارد اصفهان شد در ادامه از طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بازدیدکرد.
توسعه پایانه پرواز‌های خارجی از ۶ به ۱۵ هزار متر مربع، احداث موتورخانه شماره ۲ پایانه خارجی و سالن تشریفات اختصاصی (سی. آی. پی)، توسعه و بهسازی اپرون برای ظرفیت‌سازی پذیرش همزمان هواپیما و افزایش موقعیت پارک هواپیما از ۱۰ به ۲۳ موقعیت از طرح‌های در حال اجرای این فرودگاه است که محمد اسلامی از آن‌ها بازدید کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرودگاه اصفهان توسعه فرودگاه پایانه بار هوایی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود وارد فرودگاه این کشور شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار