Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:32:17 GMT

قلع و قمع حریفان به شیوه حسن یزدانی/ ۸ دقیقه تا فینال!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۳۴۵

قلع و قمع حریفان به شیوه حسن یزدانی/ ۸ دقیقه تا فینال!

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در ۴ مبارزه خود مقابل بترین کشتی‌گیران جهان موفق شد همه آن‌هارا در مدت زمانی کوتاه با امتیاز عالی و یا ضربه فنی از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک ۴ مبارزه خود برای رسیدن به فینال قهرمانی جهان را با برد قاطعانه مقابل حریفانش پشت سر گذاشت و موفق شد دومین و آخرین فینالیست کشتی آزاد ایران در قزاقستان نام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در مجموع ۴ مبارزه آمار شگفت‌انگیزی از خود بر جای گذاشت و موفق شد ۴ حریف خود را در مجموع طی مدت زمان ۸ دقیقه از پیش رو بردارد و راهی فینال شود، بگونه‌ای که در تمامی مبارزات خود کار حریفان را در همان تایم نخست تمام کرد و نگذاشت کار به ۳ دقیقه دوم کشیده شود.

یزدانی پس از استراحت در دور نخست، برابر اسپینال نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از پورتوریکو در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل استفان ورب  دارنده مدال برنز جهان از مجارستان در مدت زمان یک دقیقه و ۲۳ ثانیه در حالیکه ۹ بر ۲ پیش بود موفق به ضربه فنی حریف شد.

یزدانی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه به میدان رفت و در همان تایم نخست در حالیکه ۴ بر ۲ از حریف خود پیش بود با ضربه فنی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر مایلز آمینه از سن مارینو در مدت زمان یک دقیقه و ۵۵ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و مقتدرانه راهی فینال شد.

رقابت فینال حسن یزدانی مقابل دیپاک پونیا از هندبعد از ظهر فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود.

علیرضا کریمی دیگر فینالیست ایران در این رقابت‌هاست که تا دقایقی دیگر در یک مبارزه سخت و حساس برابر جی دن کاکس قهمران سال گذشته جهان از آمریکا به روی تشک می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن یزدانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 مسابقات جهانی کشتی 2019 قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم