Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:54:49 GMT

توجه به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه بهشت علی کرج

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۳۷۶

توجه به مناطق کم برخوردار با افتتاح پروژه بهشت علی کرج

شهردار کرج آرامستان بهشت علی به قسمت غرب کرج و شهرهای صفادشت، محمدشهر، اشتهارد و... خدمات رسانی می‌کند، گفت: با توجه به کم برخورداری این مناطق هزینه‌ای که برای دفن در این آرامستان دریافت می شود، ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده عصر شنبه در آیین افتتاح آرامستان بهشت علی (ع) کرج، با بیان اینکه این پروژه توسط مدیریت بحران محقق شده، اظهار کرد: سال ۱۳۸۵ موضوعات مربوط به مستند سازی این پروژه انجام شده و مراحل مختلف واگذاری آن نیز از طریق سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه حدودا ۴۰ هکتار است و زیرساخت‌های مربوط به تدفین در آن نیز ایجاد شده است.

شهردار کرج مساحت پروژه آرامستان بهشت علی (ع) را ۲۲۰ هکتار عنوان کرد و گفت: برای فاز نخست این پروژه ۱.۵ هکتار حصارکشی شده است.

به گفته وی، برای فاز نخست این پروژه ۱۲ هزار تن بتن ریزی و شش کیلومتر نیز برق کشی شده است.

کمالی زاده با بیان اینکه آرامستان بهشت علی به قسمت غرب کرج و شهرهای صفادشت، محمدشهر، اشتهارد و... خدمات رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به کم برخورداری این مناطق هزینه‌ای که برای دفن در این آرامستان دریافت می شود، ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

لزوم احداث تصفیه خانه در جوار آرامستان بهشت علی (ع)

فرج الله ایلیات، عضو شورای اسلامی شهر کرج در این آیین اظهار کرد: باتوجه به اینکه عملیات کفن و دفن در کرج انجام می‌شد بنا نداشتیم به زودی این پروژه را در دستور کار قرار دهیم، اما با پیگیری شهرهای اقماری کرج و کم برخورداری این مناطق، این پروژه احداث شد.

وی افزود: اکنون مهم‌ترین موضوع، آب این آرامستان است که باید به آن رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در تلاش هستیم که تصفیه خانه فاضلاب در جوار این پروژه احداث شود، گفت: اکنون عملیات آبیاری با تانکر آب انجام می‌شود که این موضوع بر لزوم تسریع در احداث تصفیه خانه تاکید دارد.

ایلیات تصریح کرد: فضایی ۵۰۰ هکتاری برای توسعه این پروژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 390349

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج آرامستان کلانشهر مدیران شهری کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی