Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:03:37 GMT

محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۴۵۰

محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رژه ۳۱ شهریور ماه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابرخواهیم بود که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک درکلیه معابرمنتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به حضور مردم در مراسم و تردد عابران پیاده خطر برخورد با آن‌ها دور از انتظار نیست، پس لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه کنند.

او، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را مسیر‌های بلوار شهید رجایی ابتدای ورودی روگذر معلم به سمت بلوار پاسداران، تقاطع غیر همسطح معلم به سمت بلوار پاسدارن، خیابان زنده یاد علی رضایی از مسیر خیابان ایمان شمالی، خیابان شهید سبحانی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، خیابان شهید محلاتی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، بلوار پاسداران روی پل غیر همسطح یادگار امام (ره) به سمت تقاطع معلم و بلوار مطهری جنوبی ورودی کنارگذر به سمت بلوار پاسداران اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس توصیه کرد: در هنگام اجرای مراسم و تا پایان آن از آوردن وسایل نقلیه شخصی (سواری، موتور سیکلت) اکیدا خود داری کنند.

او ادامه داد: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند وسایل نقلیه خودرا در پارکینگ‌های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک کنند.

سرهنگ مصطفی عباسی بیان کرد: از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اجرای مراسم بنا به اهمیت مسائل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری کنند در غیر این صورت وسایل نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس افزود: پلیس، راهنمای شهروندان است و مردم با اطاعت پذیری و توجه به فرمان پلیس، ایمن و سریع به مقصد مورد نظر خواهند رسید.

او گفت: شهروندان توجه کنند که موتورسیکلت، جزئی از وسایل نقلیه است و راکبان موتور سیکلت موظف به رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی بوده و به توصیه‌های ابلاغی توجه ویژه کنند.

سرهنگ مصطفی عباسی اضافه کرد: پلیس خدمتگذار شهروندان است، به همین دلیل بهترین و با ارزش‌ترین تعامل و همکاری شما در روز ۳۱ شهریور با پلیس، اجرای صحیح مقرارت راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/چ

محدودیت‌های ترافیکی رژه در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند. روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. خبر را بخوانید. عکسی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899677

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث