Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه حجم عملیات خاکریزی این بند ۵۴ هزار مترمکعب، خاکبرداری ۶۴ هزار مترمکعب، عملیات بتونی یکهزار و سیصد مترمکعب و عملیات سنگی ملاتی ۲ هزار و سیصد مترمکعب است خاطرنشان کرد: مساحت حوزه بالادست این بند ۳ هزار و چهارصد  هکتار می باشد.

وی به حجم دریاچه سد که ۱۸۶ هزار مترمکعب است گریزی زد و افزود: مبلغ اعتبار مصوب این پروژه یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل رواناب و جلوگیری از وقوع سیل هدف اجرای طرح است

نجفی اهداف این طرح را کنترل رواناب و جلوگیری از وقوع سیل، حفاظت از منابع آب و خاک، جلوگیری از شستشوی خاک، تغذیه سفره های زیرزمینی آب، افزایش پوشش گیاهی، کمک به تامین آب اراضی کشاورزی پایین دست، افزایش اشتغال پایدار برای ساکنین منطقه، بالابردن مشارکت های مردمی و... دانست و تصریح نمود: مدیریت جامعه نگر در حوزه های آبخیز از کارهای اساسی پایداری مدیریت سرزمین است.

46

کد خبر 1301936

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طبیعت کم آبی خشکسالی سد آبی سیل سیل لرستان استان لرستان ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ دربی عربستان باشگاه استقلال ایران و آمریکا آرامکو لیگ برتر نوزدهم تحریم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر