Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور آیت‌الله اراکی در مجمع تقریب برکات زیادی داشته است، گفت: آیت‌الله اراکی فردی متفکر و عالم بود که در تصمیم‌گیری‌های مهم، احتیاط و دقت لازم را به کار می‌برد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌ گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به خداحافظی آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی، گفت: آیت‌الله اراکی هفت سال در مجمع تقریب مذاهب اسلامی خدمت کرد و در این مدت ثابت کرد که فرد شایسته‌ای برای این نهاد مهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصی تسنیم| خداحافظی آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب/ رهبر انقلاب خواهش بنده را پذیرفتند



وی گفت: آیت‌الله اراکی شخصیتی تقریبی داشته و دارند و این شخصیت موجب موفقیت ایشان در مجمع تقریب مذاهب اسلامی بوده است؛ به نظر بنده ایشان از جمله علمای موفقی است که می‌تواند در آینده ثمرات درخشانی برای انقلاب اسلامی و حوزه علمیه داشته باشد.


این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور آیت‌الله اراکی در مجمع تقریب برکات زیادی داشته است، گفت: آیت‌الله اراکی فردی متفکر و عالم بود که در تصمیم‌گیری‌های مهم، احتیاط و دقت لازم را به کار می‌برد امیدواریم ایشان همانند گذشته خدماتشان به انقلاب اسلامی در سنگرهای دیگر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد