Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@12:00:20 GMT

استفاده از ظرفیت مردم برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۸۷۸

استفاده از ظرفیت مردم برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها

گشتاسبی بیان کرد: ما باید از ظرفیت مردم برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها استفاده کنیم که باید اطلاع‌رسانی به نحو مناسب در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،الماس گشتاسبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با در جمع خبرنگاران بیان اینکه برای پیش‌بینی تدابیر ویژه کاهش وقوع دزدی طرح پیشگیری از سرقت در استان بوشهر تدوین‌شده است اظهار داشت: به صورت جامع اقدام‌های لازم برای پیشگیری موردنظر قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گشتاسبی بابیان اینکه برای اجرای طرح پیشگیری از سرقت برای همه دستگاه‌ها وظایفی تعریف‌شده است که باید به دقت به مرحله اجرا برسد افزود: سرقت از مجموعه دستگاه‌های اجرایی نتیجه کاهلی و نبود نظارت است که در برخی از اداره‌ها مشاهده می‌شود و باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر افزود: همچنین درباره برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای سواری که کالای وارداتی قاچاق حمل و با سرعت بالا و بدون توجه به قوانین در جاده‌ها رانندگی می‌کنند و باعث حوادث و تلفات و خسارات زیادی می‌شوند) که عامل حدود ۲۵ درصد تصادف‌های استان هستند، با دستور قضایی و همکاری خوب پلیس راهور شاهد برخوردهای مناسبی با این خودروها بوده‌ایم.

 

وی ادامه داد: ما باید از ظرفیت مردم برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها استفاده کنیم که باید اطلاع‌رسانی به نحو مناسب در این زمینه انجام شود.

 

گشتاسبی گفت: قوه قضاییه سامانه‌ای ایجاد کرده است که افراد با ثبت‌نام در این سامانه تبدیل به یک دیده‌بان پیشگیری می‌شوند و می‌توانند گزارش تخلف‌ها را در این سامانه گزارش کنند و این معاونت گزارش‌ها را رصد و در دستور رسیدگی قرار می‌دهد.

 

وی بابیان اینکه مراکز ملاقات فرزند در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: در حوزه خانواده اقدام‌های خوبی برای آموزش‌های پیش از ازدواج و پیش از طلاق انجام‌شده و آمار طلاق در استان بوشهر ۱۰ درصد کاهش‌یافته است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد اردبیل هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه دفاع مقدس اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی مقام معظم رهبری سبک زندگی ایرانی اسلامی دادگستری قوه قضاییه استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری