Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:56:42 GMT

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۸۹۲

حامد حدادی جذب بسکتبال پالایش نفت آبادان شد

حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به توافق رسید. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حامد حدادی بازیکن ملی پوش و بین المللی ایران با مدیران بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بسکتبال پالایش نفت آبادان با جذب این بازیکن ملی‌پوش به دنبال کسب امتیازهای رضایت و مقام در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ایران اسلامی است.

پیش از این بازیکنانی نظیر محمد حسن زاده، ارسلان کاظمی، آرن داودی و صمد نیک خواه بهرامی نیز برای رقابت‌های قهرمانی آسیا جذب تیم بسکتبال نفت آبادان شدند.

«محمد ترابی» جذب تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شدتیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دو بازیکن کمکی جذب کردخوزستان|سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان انتخاب شد

بنا به گفته مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان، این تیم فردا فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا عازم تایلند می‌شود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در تاریخ دوم تا چهارم مهرماه سال جاری به ترتیب با تیم‌های المحرق بحرین، فوبون بریوز چین‌تایپه و های‌تِک تایلند می‌رود.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا