Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط ثبت‌نام و اعطای وام تحصیلی نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام شد و بر اساس آن، دانشجویان از ۱۵ مهرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان متقاضی دریافت وام تحصیلی نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه خلیج فارس بوشهر از ۱۵ مهرماه می‌توانند برای ثبت نام به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی bp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
swf.ir مراجعه کنند.
آخرین مهلت ثبت نام وام تحصیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر هشتم آبان ماه اعلام شده است.

تاریخ پرداخت وام حداقل ۲ ماه پس از پایان تاریخ ثبت نام است و چنانچه دانشجویان در مقاطع تحصیلی گذشته، اقساط معوقه داشته باشند، نمی‌توانند در ترم جدید وامی دریافت کنند؛ لذا با مراجعه به پورتال دانشجویی نسبت به تسویه بدهی خود در اسرع وقت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر وام تحصیلی صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه استقلال روز ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن ۸۵ درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

کد خبر 850379 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است