Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:17:57 GMT

یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۲۹۴

یونس امامی: در نیمه نهایی به حقم نرسیدم و فینالیست نشدم

به گزارش خبرنگار مهر، یونس امامی عصر امروز دردیدار رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد به مصاف نیکولای کوجوکارو از انگلیس رفت. امامی در این کشتی در حالیکه ۸ بر صفر پیش بود با ضربه فنی از سد این حریف گذشت و مدال برنز گرفت.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران بعد از کسب مدال برنز رقابتهای جهانی گفت: همه شاهد اتفاقات داوری بودند و امتیاز میزبانی باعث شد در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیر قزاقستانی به حقم نرسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با راهیابی به دیدار فینال رنگ مدالم خوشرنگ‌تر می‌شد، به طور حتم اگر به دیدار فینال می‌رسیدم مقابل حریف روس می‌توانستم بهتر کشتی بگیرم.

وی درباره اصلی‌ترین حریفانش هم اظهار داشت: کشتی‌گیران روس و آذربایجان اصلی‌ترین رقیبانم هستند که البته نتوانستم در این مسابقات به مصاف آن‌ها بروم.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص حضور در المپیک هم گفت: هر چیز که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند به آن احترام خواهم گذاشت و تابع نظرمربیان هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس امامی روز گذشته در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر از سد المان دوگدوربک اولو از قرقیزستان گذشت. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۷ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

کد خبر 4724663 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: یونس امامی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران دربی کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم