Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کریمی عصر امروز در دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد به مصاف جی دن کاکس آمریکا رفت. کریمی در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر باخت و به مدال نقره جهان رسید.

در پایان رقابت‌های مقدماتی چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد علیرضا کریمی در دیدار نیمه نهایی به مصاف علیخان جبرائیل اف از روسیه رفت و با نتیجه ۱۰ به صفر پیروز شد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی روز گذشته پس از استراحت در دور اول، در دور دوم روبایف از مولداوی را ۱۲ بر یک شکست داد و سپس لوبومیر ساگالیوک از اوکراین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد. وی در نیمه نهایی هم علیخان جبرائیل اف از روسیه را با نتیجه ۱۰ به صفر شکست داد و به فینال رسید.

کد خبر 4724456 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کریمی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران دربی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید