Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران و اعلام وقوع برخورد خودرو سواری پراید با وانت نیسان حامل بار، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 100 را ساعت 16:20 دقیقه عصر روز گذشته به محل حادثه در بزرگراه شهید حکیم به سمت غرب نرسیده به بزرگراه آزادگان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار علی کاظمی افسر آماده منطقه یک عملیات: یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان حامل بار به شدت برخورد کرده و در اثر این برخورد چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو، شامل سه مرد حدود 30 ساله و یک بانوی 30 ساله دچار شکستگی و جراحت از ناحیه دست و پا و صورت شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از استقرار صحیح خودرویی، با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق هر دو خودرو نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: آتش نشانان، مصدومین حادثه را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل آن به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

کد خبر 4724650 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کاظمی سانحه تصادف بزرگراه شهید حکیم آتش نشانی خودروی پراید شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی آتش نشانی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی سیدابراهیم رئیسی شهر تهران دادگاه عملیات امداد و نجات محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید