Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند بیان کرد: امروز نیز در جنگ تحمیلی اقتصادی با تکیه‌بر توان و استفاده از سرمایه‌های داخلی بار دیگر شکست دشمن را رقم می‌زنند و عزتی دوچندان را در تاریخ برای خود به ثبت می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در نشست شورای فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه باید از ظرفیت دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌ها در شرایط جدید استفاده کرد، تصریح کرد: توجه به فضاسازی شهری و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص هفته دفاع مقدس ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گراوند با تاکید بر اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی اما با ایمان به خدا و پیروی از ولایت موجب عزت این نظام شدند، اظهار داشت:  امروز نیز در جنگ تحمیلی اقتصادی با تکیه‌بر توان و استفاده از سرمایه‌های داخلی بار دیگر شکست دشمن را رقم می‌زنند و عزتی دوچندان را در تاریخ برای خود به ثبت می‌رسانند.

 

استاندار بوشهر گفت: تاریخ دفاع مقدس گنجینه مهم و عظیمی برای ملت و کشور ایران است و با مرور حماسه‌های آن روزگار گذر از مشکلات و تنگناهایی که دشمن برای ملت ایران فراهم کرده هموارتر می‌شود.

 

وی تصریح کرد: سرمایه دفاع مقدس باعث شده نظام از امنیت لازم برخوردار باشد و دشمن نتواند از حربه جنگ نظامی علیه ایران استفاده کند.

 

گراوند افزود: دشمن امروز با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی عزم، اراده و پشتیبانی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است غافل از اینکه مردم این سرزمین رشادت و خون هزاران شهیدی که به پای این نظام ریخته شده است را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند.

 

وی بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با توجه به فشارهای واردشده توسط استکبار جهانی متفاوت است و حضور پرشور مردم در آئین‌های گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس ثابت می‌کند مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه فعالیت های مسجدی دفاع مقدس اربعین حسینی کانون های مساجد تکیه بر توان داخلی گراميداشت هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس استان بوشهر اقتصادی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

«موسیو کمال» داستانی است از زندگی جوانی فرانسوی به نام ژروم است. او بعد از مسلمان شدن در جنگ تحمیلی ایران شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، بهزاد دانشگر با کتاب «موسیو کمال» به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران می‌آید. این کتاب داستانی است از زندگی جوانی فرانسوی به نام ژروم. او بعد از مسلمان شدن برای تقویت باورهای دینی خود به ایران سفر می‌کند، در قم درس طلبگی می‌خواند و در آخرین روزهای جنگ تحمیلی به آرزوی دیرینش می‌رسد و می‌شود تنها شهید اروپایی دفاع مقدس.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

«گفت: مادرت برات بمیره! پس تو چرا هیچ زنی دنبال تابوتت نیست قربونت برم؟!» یکدفعه انگار همه ساکت شدند. نفس نمی‌کشیدیم انگار. به خودمان آمدیم. همه‌مان مرد بودیم. یک تعدادی سیاه آفریقایی. یک تعدادی با جثه‌های ریز مالزیایی. چندتایی سرخ و سفیدِ ترک. بقیه هم ایرانی؛ اما همه مَرد. بعد یکی از بین جمعیت در آمد گفت: مادرش مرده خانوم. اگه نمرده بود هم، نمی‌تونست بیاد بالا سر بچه‌ش. همه کس‌وکارش فرانسه‌ن. زن زیر لب ذکری گفت و بعد گفت: پس برید اون‌طرف تا من بیام به‌جای مادرش براش گریه کنم.»

«ژروم ایمانوئل» معروف به «کمال کورسل» ۹ آوریل ۱۹۶۴ در پاریس از مادری فرانسوی و پدری تونسی چشم به جهان گشود. پدرش با نام محمد از مهاجرین تونسی بود که برای کار به فرانسه آمده و در همانجا ماندگار شده بود. ژروم به تبعیت از مادرش آیین مسیحیت را برگزیده بود. وی در دوران نوجوانی سفری به تونس داشت و در آنجا با اسلام آشنا شد و در سن ۱۷ سالگی به دین مبین اسلام و مذهب اهل تسنن گرایش یافت.

شهید کورسل، مسیر طولانی از پاریس تا مرصاد، از مسیحیت تا تشیّع، از زندگی در قلب اروپا تا شهادت در جنگ میان ایران اسلامی و همه دنیای کفر را در هفت سال طی کرد و نامش به عنوان تنها شهید اروپایی دفاع مقدس ثبت شد.. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر (ع) قم، قطعه ۱۸ ردیف دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشتیرانی: تحقق توسعه دریامحور فرمانده واحد می‌خواهد
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند