Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@10:34:09 GMT

کشف راز گم‌شدن یک مرد پس از 20 سال به کمک نقشه گوگل

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۰۶۸

کشف راز گم‌شدن یک مرد پس از 20 سال به کمک نقشه گوگل

ایتنا - ویلیام ارل مولت نام مرد 40 ساله‌ای است که در 7 نوامبر 1997 بعد از خروج از خانه‌اش به‌صورت کامل ناپدید شد و تا امروز ردی از او باقی نمانده بود. پلیس برای پیدا کردن او مأموریت ویژه‌ای به راه انداخته بود اما جستجوها در طی این بیست سال نتیجه‌ای نداشت. بالاخره در 28 اوت سال جاری یک نقشه‌بردار املاک به نگاه به گوگل مپ موفق به یافتن اتومبیلی در یک دریاچه شد که متعلق به ویلیام ارل مولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بقایای مردی که بیش از دو دهه پیش در فلوریدا ناپدید شده بود اخیرا به کمک گوگل مپ پیدا شد. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، ویلیام ارل مولت نام مرد 40 ساله‌ای است که در 7 نوامبر 1997 بعد از خروج از خانه‌اش به‌صورت کامل ناپدید شد و تا امروز ردی از او باقی نمانده بود.
 
 پلیس برای پیدا کردن او مأموریت ویژه‌ای به راه انداخته بود اما جستجوها در طی این بیست سال نتیجه‌ای نداشت. بالاخره در 28 اوت سال جاری یک نقشه‌بردار املاک به نگاه به گوگل مپ موفق به یافتن اتومبیلی در یک دریاچه شد که متعلق به ویلیام ارل مولت بود.
 
چارلی پراجکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که: «عجیب است که این وسیله نقشه از سال 2007 به‌صورت کامل در عکس‌های ماهواره‌ای گوگل ارث از آن منطقه نمایان بوده است اما هیچ‌کس تا سال 2019 متوجه آن نشده است.»
     
 یکی از سخنگویان دپارتمان Palm Beach County Sheriff اعلام کرد که مأموران پلیس پس از این گزارش به‌سرعت به محل گزارش شده رفته و در نزدیکی ساحل آن دریاچه خودرویی را پیدا کردند که برای مدت‌های طولانی در آب بوده‌اند. همچنین مشخص شد که اسکلت موجود در آن اتومبیل نیز متعلق به ویلیام ارل مولت بوده است.
 
جالب است بدانید که خانه‌های اطراف دریاچه‌ای که مولت در آن گم شده بود در آن زمان در حال ساخت بوده و هنوز به شکل امروزی تکمیل نشده بودند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل گوگل مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

براساس گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899040

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی باران خیابان زرند را تبدیل به دریاچه کرد