Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@03:58:45 GMT

ایران 3 - استرالیا 0؛ عصر طلایی در آزادی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۲۱۵

ایران 3 - استرالیا 0؛ عصر طلایی در آزادی

رویداد۲۴  تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۴۵ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف استرالیا رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد. به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران توانست برای سومین بار روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرد و استرالیا دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

 ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

شاگردان ایگور کولاکوویچ با حمایت همه جانبه هواداران بازی را بسیار خوب شروع کردند و توانستند از همان ابتدا اختلاف ۵ امتیازی با حریف ایجاد کنند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

 ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران

برتری در ست دوم هم با ایران بود. در امتیاز ۸ بر ۴ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری تیم ایران در ست دوم ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود ایران تیم‌ها ببه وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست دوم هم با برتری ایران خاتمه پیدا کرد. شاگردان کولاکوویچ این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود رقم زدند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

بازی در این ست بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه امیر غفور توانست امتیاز ۸ را برای ایران کسب کند و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. استرالیایی‌ها برای لحظاتی از ایران پیش افتادند، اما شاگردان کولاکوویچ خیلی زود به بازی برگشتند و در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر یک مغلوب استرالیا شده بود. پیش از این مسابقه تیم ملی ژاپن با غلبه بر کره جنوبی توانست عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.

ایران قبل از این دوره با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شد. ۲ قهرمانی ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با هدایت خولیو ولاسکو کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با تیم اصلی خود شرکت نکرد.

منبع: ورزش سه خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی والیبال ایران فینال رقابت های قهرمانی آسیا قهرمانی والیبال آسیا ایگور کولاکوویچ سعید معروف سید محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد