Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پویش مردمی «مشق احسان» شامل توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین مناطق محروم خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم پویش مردمی «مشق احسان» شامل توزیع 20 هزار بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین مناطق محروم خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سید سعید حجازی با اشاره به توزیع 20 هزار بسته حمایتی لوازم‌التحریر از سوی بنیاد احسان در قالب پویش مردمی احسان اظهار داشت: این بسته‌ها در میان دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع و در این راستا خیران و مردم مشارکت داشته‌اند.

رئیس بنیاد برکت خوزستان با اشاره به آغاز توزیع 4 هزار بسته کالای خانگی در قالب 70 هزار قلم کالا بین مناطق سیل‌زده خوزستان، بیان کرد: در مرحله نخست توزیع بسته کالای خانگی 6 هزار بسته کالای خانگی بین مناطق سیل‌زده توزیع شد.

همچنین علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ناعدالتی و نابرابری در زمینه آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: این وضعیت غیرقابل قبول است و باید در راستای کاهش آن در سطح خوزستان گام برداشت.

ارسال 250 هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امامتوزیع بسته‌های غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خوزستان + تصویرآغاز پویش ملی مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ توزیع 500 هزار بسته نوشت افزار بین نیازمندان

وی از جمله اقدامات لازم برای کاهش نابرابری آموزشی را حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار برشمرد و ادامه داد: ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و احداث مدارس استاندارد در این مناطق نیز می‌تواند در کاهش این ناعدالتی اثرگذار باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری طرح‌ جوانه‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان محروم خوزستانی طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: با استفاده از این طرح یک هزار و 200 دانش‌آموز خوزستانی از بورسیه تحصیلی بهره‌مند شدند.

به گزارش تسنیم، در حاشیه مراسم پویش مردمی «مشق احسان» به 27 فرزند شهید مدافع حرم ستان خوزستان هدایای رهبرمعظم انقلاب به فرزندان شهدا در سراسر کشور نیز اهدا شد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد