Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:37:08 GMT

مثلث طلایی ایران در جمع بهترین های آسیا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۶۶۸

مثلث طلایی ایران در جمع بهترین های آسیا

سه بازیکن ملی پوش والیبال ایران در جمع برترین های مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در سالن والیبال آزادی، دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا بین تیم های ایران و استرالیا برگزار شد و ملی پوشان ایران موفق شدند با پیروزی 3 بر صفر از سد حریف بگذرند و ضمن گرفتن انتقام شکست مرحله قبل، به مقام قهرمانی قاره کهن دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از اتمام این بازی، مطابق روال مرسوم، نفراتی که در جمع برترین ها قرار گرفته بودند، از سوی گوینده سالن معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.


توماس ادگار، ستاره تیم ملی استرالیا، عنوان ارزشمند ترین بازیکن این دوره از رقابت ها از به دست آورد. یوکی ایشیکاوا از ژاپن و ساموئل واکر از استرالیا هم جایزه بهترین دریافت کننده را گرفتند. همچنین تاکاهیرو یاماموتو از ژاپن به عنوان بهترین لیبرو دست پیدا کرد. اما سه جایزه دیگر از آن ستاره های والیبال ایران شد و سه بازیکن محبوب تیم ملی همگی در پست های خود، برترین شدند.

 

سعید معروف، کاپیتان باتجربه تیم ملی ایران به عنوان بهترین پاسور آسیا دست یافت، امیر غفور، جایزه بهترین پشت خط زن قاره کهن را دریافت کرد و سید محمد موسوی هم بهترین مدافع روی تور مسابقات شد. البته موسوی این جایزه را به صورت مشترک با یانگ سوک شیم از کره جنوبی دریافت کرد.

والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران میرسعید معروف امیر غفور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران امیر غفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود