Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فراکسیون نمایندگان ولایی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه این فراکسیون آمده است؛ حماسه هشت سال دفاع مقدس برتارک تاریخ ایران می‌درخشد وجاودان وماندگار؛ درس استقامتی برای ملت‌های آزاده جهان است که با وحدت و همدلی ملتی بزرگ می‌توان در برابر ابرقدرت‌هایی که قصد استیلای فرهنگ کشور را دارند، ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تاکید شده است؛ ایستادگی ملت ایران که به عاشورا وخط سبز ولایت گره خورده؛ معادلات استثمارگران را بهم ریخته است و امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه بزرگترین استراتژیست‌های نظامی وسیاسی جهان در سیاست‌های منطقه‌ای وبین المللی مولفه‌ای تاثیرگذار است.

در بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی بر اتحاد ملی وتاسی از اسلام ناب محمدی (ص) وسیره رسول الله بر پاسداشت ارزش‌های انسانی وصلح و آرامش وآزادی تاکید و تصریح شده است با تکیه بر نهضت سرخ حسینی اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ بیگانه‌ای نخواهیم داد.

متن بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم

در فراز وفرود تاریخ کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران، می‌رسیم به قله‌های بلند ایثار ورشادت وپایمردی، هشت سال دفاع مقدس، هشت سال ایستادگی و مقاومت، زیباترین نقش‌هایی که برتارک تاریخ ایران می‌درخشد.

خون پاک هزاران شهید و جانفشانی هاوجانبازهای‌های دلیرمردان وشیر زنان این سرزمین، که سرفصلی است، برای آزادگان جهان وملت‌های مظلوم وستمدیده، درس استقامتی است، که می‌توان با وحدت وهمدلی ملتی بزرگ ایستاد و تحت سلطه هیچ ابرقدرتی که چشم به گنجینه‌های این سرزمین دوخته وسودای استیلای فرهنگ و ارزش‌های کشور را دارند، نرفت.

امروز ایستادگی ملت بزرگ ایران که به عاشورا وخط سبز ولایت گره خورده و موازنه قدرت را در جهان بهم ریخته، و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیر گذار درصحنه‌های بین المللی تبدیل شده است، تا جایی که بزرگترین استراتژیست‌های سیاسی ونظامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حتی در سیاست‌های داخلی کشور‌های مدعی قدرت درجهان تاثیر گذار می‌دانند.

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وبا یادحماسه وایثار شهیدان و صبر واستقامت پدران ومادران معزز شهدا و جانبازان وآزادگان وایثارگران و همدلی واتحاد ملت بزرگ ایران، مرد وزن، پیر و جوان که همیشه در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کردند وصعود برقله‌های موفقیت های، نظامی و سیاسی و علمی و فناوری‌های جدید حاصل این اتحاد ملی است، اعلام می‌کنیم، جمهوری اسلامی ایران همواره با تاسی از اسلام ناب محمدی وسیره رسول الله، در پاسداشت ارزش‌های انسانی، صلح وعدالت وآزادی پیشگام خواهد بود و با تکیه بر نهضت سرخ حسینی اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را در امور کشور نخواهد داد.

از خدواند سبحان مسالت دارم، که با عنایات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) و به برکت خون شهدا و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، شاهد پیشرفت واعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون بین المللی باشیم.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن درباره میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفت و گوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولت های ثالث در خصوص این موضوع تصریح کرد.

وی گفت: بدون تردید دولت های ذیربط می‌توانند در پرتو همکاری های دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است