Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جذب دو بازیکن این تیم گفت: الکس فالکون دروازه بان برزیل الاصلی است که پس از رفتن سپهر محمدی از تیم به ما اضافه شد و در تمرینات گروهی تیم ما شرکت کرد. ما با رابطه هایی که داشتیم موفق شدیم فیلم چهار بازی اخیر او را به دست آوریم و پس از تماشای فیلم بازی ها او کادر فنی گیتی پسند تصمیم گرفت او را جذب کند و قرار است فالکون تا پایان فصل از دروازه تیم ما محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم گیتی پسند همچنین درباره جذب محسن منتظمیگفت: محسن منتظمی از بازیکنان بسیار خوبی است که سابقه بازی در تیم تاسیسات دریایی را دارد و موفق شده با این تیم قهرمان آسیا شود. همچنین او فصل گذشته در لیگ چین بازی کرد و پس از صحبت هایی که ما با منتظمی داشتیم تصمیم گرفت که برای ادامه بازی های خود به ایران بیاید و قرار است نیم فصل دوم ما را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند.

سرمربی تیم گیتی پسند در ادامه درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: ما در اوایل فصل چند بازیکن مصدوم داشتیم و در ادامه هم به جز بازیکنان مصدوم، تیم ما چند بازیکن خود را به علت محرومیت از دست داد و همچنین در اواسط فصل هم سپهر محمدی دروازه بان ما از تیم جدا شد و همین مسائل باعث شد ما فصل را به سختی آغاز کنیم اما خدا را شکر در آخر توانستیم با وجود جوانان خود نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: گیتی پسند به دنبال درخشش در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال

او درباره قهرمانی در نیم فصل اول گفت: هنوز قهرمانی ما در نیم فصل اول قطعی نشده است زیرا مس سونگون باید چهار بازی معوقه خود را انجام دهد و بعد از آن مشخص می شود چه تیمی قهرمان نیم فصل است.

سرمربی گیتی پسند همچنین درباره سطح کیفی بازی ها در نیم فصل اول بیان داشت: بازی ها از لحاظ ابزاری و بازیکنی در سطح خوبی بود و برخی از بازیکنانی که فصل های گذشته در خارج از ایران بازی می کردند امسال به کشور بازگشتند و همین باعث شد تیم ها از نظر بازیکنی در سطح خوبی باشند.

او افزود: اما بازی ها از لحاظ فنی در سطح بسیار پایینی برگزار شد و این مسئله هم بر می گردد به موضوع پلی آف شدن مسابقات لیگ و به نظر من بیشتر تیم ها تمام توان و تلاش خود را برای نیم فصل دوم گذاشته اند و امیدوارم بازی ها در نیم فصل دوم از جذابیت بیشتری برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

بی غم در ادامه درباره حواشی به وجود آمده در برخی از بازی‌های این تیم گفت: حواشی و درگیری‌ها در فوتسال طبیعی است و این مسائل هم فقط در کشور ما رخ می‌دهد. این هم برمی گردد به بحث نظارت که به خوبی کنترل نمی‌شود، اگر ناظران بازی‌ها بتوانند رقابت‌ها را به خوبی نظارت و کنترل کنند دیگر شاهد به وجود آمدن این گونه حواشی‌ نخواهیم بود.

او ادامه داد: در هیچ جای دنیا این گونه مسائل و درگیری‌ها تیم‌ها را به حاشیه نمی‌کشاند. در برخی از تیم‌های ما کادر فنی با یک اعتراض به داور و یا یک سوت اشتباه تیم خود را به بیرون از زمین هدایت می‌کند و این اصلاً برای فوتسال ملی ما که سومی جهان را به دوش می‌کشد نمی‌تواند جالب باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه بیان داشت: تیم ملی در بهترین شرایط خود قرار دارد و با توجه به این که نفرات اصلی تیم ملی خیلی وقت است در کنار هم جمع نشده اند، اما می‌توان گفت حدود ۶۰ دردصد بازیکنان ملی پوش ما در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حضور داشتند و این مسئله می‌تواند ما را در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان کمک کند.

بیتر بخوانید: گیتی پسند باخت ولی قهرمان نیم فصل شد/ حفاری بعد از مدت‌ها برد

او افزود: شرکت در این تورنمنت می‌تواند برای تیم ملی ما بسیار مفید و مناسب باشد، زیرا در این رقابت‌های چهار جانبه بهترین تیم‌های جهان حضور دارند و این مسابقات می‌تواند ما در راه رسیدن به قهرمانی جام ملت‌ها بسیار کمک کند.

انتهای پیام/

اظهارات بی غم درباره فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری، در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر ج​​​​​معیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی‌تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب‌بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا باعدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جاهایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • جزئیات طرح تقسیم تهران از زبان استاندار
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم