Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:30:55 GMT

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته سالمندان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۱۴۵

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته سالمندان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مظفری مدیر بهزیستی کرمانشاه گفت : نشست با دستور کار تکریم و گرامیداشت سالمندان  و به منظور هم اندیشی و هماهنگی با ادارت در راستای اجرای برنامه‌های هفته سالمندان برگزار شد.

او گفت : مصوبات جلسه شامل همکاری شهرداری کرمانشاه با اداره بهزیستی در خصوص نصب بنر تبلیغاتی مرتبط در سطح شهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری افزود : صدا و سیما مرکز استان کرمانشاه همکاری لازم را در خصوص پوشش اخبار و برنامه‌های هفته سالمندان با حضور کارشناسان مرتبط معمول دارد.

او افزود : درج شعار هفته سالمندان با عنوان " ایجاد فرصت‌های برابر برای تمام سنین " در سربرگ ادارات به مدت یک هفته اعلام برنامه‌ها توسط ادارت عضو از دیگر مباحث بود .

مظفری گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری نسبت به در اختیار گذاشتن تالار‌های فرهنگی (انتظار، کوثر) و فرهنگسرا‌ها با اداره بهزیستی همکاری لازم را به عمل آورند.

او گفت : به منظور ارتقاء سطح کیفی جلسات و راستای توجه به رفاه سالمندان و بازنشستگان در جلسات آتی شورای سالمندان از کانون بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی دعوت به عمل آید.

مظفری افزود : سازمان‌های بازنشستگی، در صورت ارایه برنامه همکاری لازم را با اداره بهزیستی معمول دارد.

او افزود : ۷۰ نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی به منظور بازدید از اماکن زیارتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه اعزام می شوند .

مظفری گفت : از دیگر مصوبات همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با اداره بهزیستی در راستای اجرای برنامه‌ها بود .

برگزاری جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه

جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه cbr روستایی حسن آباد با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب "کارشناسان cbr"مدیر موسسه خیریه عطر گل نبوی"دهیار "شورای اسلامی در دهستان حسن آباد برگزار شد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: سازمان بهزیستی در تمام روستا‌ها و بخش‌های مختلف آماده خدمات رسانی به اقشار محروم و در معرض آسیب‌های اجتماعی است و برای بهتر خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی نیازمند همکاری و ارائه راهکار‌های مناسب از معتمدین "دهیاران و شورای اسلامی روستا است.

او گفت : صندوق شورای توانبخشی با اهداف کمک به مددجویان تحت پوشش روستا، انجام "مناسب سازی برای معلولین و سالمندان و افراد ناتوان"، کمک به خانواده‌های دچار آسیب شده و "درمان"با مشارکت اداره بهزیستی "معتمدین دهیاری و شورای اسلامی افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

تکریم و گرامیداشت سالمندان  و به منظور هم اندیشی و هماهنگی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان