Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد در اردبیل نیازمند حمایت تمام قد مسئولان است و در این زمینه برگزاری جلسات به‌صورت مکرر باید در دستور کار قرار بگیرد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز در نشست اقتصادی با کارشناسان این حوزه در اردبیل اظهار داشت:  احیای واحدهای تولیدی راکد در اردبیل نیازمند حمایت تمام قد مسئولان است و در این زمینه برگزاری جلسات به صورت مکرر باید در دستور کار قرار بگیرد و اگر این مسئله مورد توجه واقع شود مشکل بیکاری و اقتصادی نیز تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که حل مشکل 100 واحد تولیدی استان تا پایان امسال برطرف می‌شود افزود: درصدد هستیم وضعیت راکد واحدهای تولیدی استان را تعیین تکلیف کرده و با حمایت ویژه مسئولان و سیاستگذاری‌های انجام یافته در راستای احیای واحدهای غیرفعال ورود جدی داشته باشیم.

لزوم تدبیر دولت برای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان کرمانشاههفته آینده تسهیلات مصوب به شرکت تولیدی فعال ایلام پرداخت می‌شودوضعیت پرونده‌ واحدهای تولیدی بلاتکلیف در اردبیل مشخص می‌شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 158 واحد تولیدی در استان هم‌اکنون قابلیت احیا دارند که باید در راستای اجرای تداوم‌دار طرح‌های حمایتی با برنامه‌ریزی‌های اساسی وارد شده و واحدهای مشکل‌دار را به چرخه تولید بازگردانیم که این موضوع نیازمند تلاش همه‌جانبه است.

صادقی تصریح کرد: اهمیت به شاخص‌های روند تولید و اشتغال در استان به عنوان هدایت کننده راه صنعت استان است و در این زمینه باید با یافتن چگونگی حمایت از واحدها مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر را رهنمون کرده و موانع موجود را از سر راه برداریم تا صاحبان واحدهای تولیدی برای ادامه کار رغبت داشته باشند.

وی بیان کرد: اجرای طرح آمایش و توسعه متوازن استان‌ها، ارائه تسهیلات و حمایت از واحدهای دارای مشکل و پرداخت تسهیلات از محل صندوق‌های زود بازده سیمای اردبیل برای صنعتی‌تر کردن چهره اردبیل مبنای کار است و باید با در نظر گرفتن مشکلات شرایط سخت اقتصادی را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت