Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز بیست و ششمین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، روز شنبه 30 شهریور ماه با حضور اعضا و به ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دانش بنیان و پژوهشی و به طور نمونه تولید بذرهای جدید و برنامه‌های پیش رو در بخش‌های مختلف ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دکتر ولایتی در همین زمینه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت از این گونه فعالیت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی، بر توسعه این اقدامات تاکید کرد. رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ظرفیت‌های ارزشمند دانشگاه که می‌تواند در این زمینه به کار گرفته شود، افزود: فعالیت‌های مرتبط در این زمینه مثبت بوده اما با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد و ضروری است گام‌های موثرتری را همراه با برنامه‌ریزی و ترسیم چشم انداز در این حوزه عملیاتی و اجرایی کرد. در این جلسه اعضا نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان برای ارتقا دانش و کمک به تامین نیازمندی‌های کشور و از طرفی کمک به درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و جاسبی هم موارد توسعه در این زمینه را مورد اشاره قرار داد. در ادامه جلسه نیز بودجه دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و کلیات آن به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت. همچنین در بخش سیاست‌های اجرایی بودجه، ۲۱ بند از فصل درآمد و هزینه با اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید. لازم به توضیح است که سال مالی دانشگاه آزاد با تصویب هیئت امنا هماهنگ با شروع سال تحصیلی تنظیم شده است. انتهای پیام/ 300 / 167 دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی هیئت امنای دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی هیئت امنای دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت