Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های چلسی و لیورپول در هفته ششم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

زمان و مکان بازی تاریخ ساعت مکان یکشنبه 22 سپتامبر 2019 (31 شهریور 1398) 19:00 استمفوردبریج (لندن) پیش بازی

چلسی در حالی میزبان این دیدار است که فصل پر فراز و نشیبی را سپری می کند. شاگردان فرانک لمپارد نتایج عجیبی در فصل جاری کسب کرده اند و پیش بینی عملکرد آن ها کار بسیار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی با کسب 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست یکی از هفت تیم 8 امتیازی مسابقات است و جزو تیم های میانه جدول محسوب می شود، اما هر چقدر که خط حمله این تیم نمره قبولی گرفته، خط دفاعی آبی ها عملکرد فاجعه باری داشته است. چلسی 11 گل وارد دروازه رقبا کرده که تمامی این گل ها توسط بازیکنان آکادمی این تیم که همگی زیر 22 سال دارند، به ثمر رسیده، اما دریافت 11 گل موجب شده سومین خط دفاع ضعیف لیگ به تیمی تعلق گیرد، که زمانی به استحکام خط دفاعی اش مشهور بود. شکست در مقابل والنسیا در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا، موجب شده شرایط آبی ها مساعد نباشد، اما این تیم قصد دارد انتقام سوپرجام اروپا را از لیورپول بگیرد. دیداری که پس از نتیجه مساوی به ضیافت پنالتی ها رسید و در پایان لیورپول پیروز مسابقه شد. بازگشت انگولو کانته می تواند به استحکام خط دفاعی چلسی بیفزاید، هر چند مصدومیت میسون مانت نگرانی هایی را به وجود آورده است. چلسی در 11 دیدار اخیر خانگی اش در لیگ برتر شکست نخورده و قصد دارد این آمار را در مقابل لیورپول بهبود بخشد.

در سوی مقابل لیورپول قرار دارد. قرمزها تمامی دیدارهایشان در فصل جاری لیگ برتر را با پیروزی سپری کرده اند و رکورد 14 برد متوالی در لیگ برتر با به ثمر رساندن 2+ گل در هر دیدار را به نام خود ثبت کرده اند. لیورپول در صورت برد در این دیدار می تواند دومین رکورد پیروزی متوالی در تاریخ لیگ برتر باشد و رکورد خود را بهبود بخشد. خط حمله طوفانی لیورپول تاکنون 15 بار دروازه حریفان را گشوده و دومین خط حمله برتر مسابقات است و این تیم با دریافت فقط 4 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. هرچند لیورپول در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب ناپولی شد، اما انتظار می رود که خیلی زود شاگردان کلوپ به شرایط ایده آل برای حضور هر چه مقتدرانه تر در لیگ برتر بازگردند. حضور بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا در مرکز خط دفاعی لیورپول و حضور سه مهاجم آماده در خط حمله قرمزها، می تواند هر تیمی را با شکست مواجه نماید.

در پنج دیدار اخیر دو تیم 2 برد برای چلسی کسب شده، دو دیدار با نتیجه مساوی خاتمه یافته و لیورپول نیز برنده یک دیدار بوده است. در مجموع اما عملکرد لیورپول بهتر بوده است. 79 برد سهم لیورپول، 63 برد سهم چلسی و 41 تساوی در دیدارهای دو تیم به دست آمده است.

ترکیب احتمالی و غایبین دو تیم

غایبین چلسی: روبن لوفتوس چیک، آنتونیو رودیگر، کالوم هادسون اودوی (مصدوم)، میسون مانت، امرسون پالمیری (احتمالی)

غایبین لیورپول: آلیسون بکر، ناتانیل کلاین، نبی کیتا، دیووک اوریگی (مصدوم)

پیش بینی بازی از نگاه هواسکورد 1 - 2

نظرسنجی به نظر شما در دیدار چلسی و لیورپول چه نتیجه ای حاصل خواهد شد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس