Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در هفته چهارم سری آ ایتالیا، آاس رم از ساعت 16:30 به وقت ایران، میهمان بولونیا است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد.

به نقل از Football-Italia؛ سرمربی رم گفت:

تیم از نظر روحی و جسمی در فرم خوبی قرار دارد و بازیکنان با انگیزه هستند. در بازی با باشاک شهیر، تغییراتی در ترکیب داشتیم بنابراین در دیدار با بولونیا، آنهایی که استراحت کردند دوباره به ترکیب برمی گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجیح می دهم در سری آ با دو هافبک (دفاعی) بازی کنم و فرداشب این دو هافبک، ورتو و کریستانته هستند.

اسمالینگ همچنان در تمرینات حضور دارد تا به 100% آمادگی برسد درحالیکه ممکن است فدریکو فازیو یا الکساندر کولاروف در بازی فردا عصر استراحت کنند. در ایتالیا مالک توپ و زمین بودن، کار آسانی نیست چون حریفان همیشه در بالاترین کیفیت خود وارد زمین می شوند. در حال تلاش برای رسیدن به این مهم هستیم. تاکنون همه تیم هایی که مقابل آنها بازی کرده ایم، ایده های هجومی داشتند و این موضوع، کار را برای ما سخت کرده بود.

در هر صورت رم، رویکرد و فلسفه بازی خود را تغییر نمی دهد. اگر شما به کاری که انجام می دهید، چه در زندگی و چه در فوتبال، اعتقادی نداشته باشید، به هیچ موفقیتی نمی رسید. منفی گرایی فقط اوضاع را سخت تر می کند. من همیشه مثبت می اندیشم و این تفکر را به تیم هم منتقل می کنم.

مخیتاریان؟ از وقتی به اینجا آمد، در فرم خوبی قرار داشت و آماده بود. در بازی با ساسولو، عملکرد خوبی داشت اما همچنان می تواند بهتر شود.

بولونیا فعلا پیش از شروع هفته چهارم، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. فونسکا در این مورد افزود:

این دیدار، یک تست عالی برای سنجش میزان توانایی های ماست. آنها تیم قدرتمندی هستند؛ باانگیزه بازی می کنند و هنوز شکست نخورده اند. دیدار دشواری خواهد شد اما رم آماده است. بولونیا بازیکنان خوبی دارد و کاملاً شخصیت و ویژگی های سرمربی آنها (میهایلوویچ) در بازی بولونیا نمایان است. وقتی شنیدن میهایلوویچ، بیمار شده، بسیار ناراحت شدم. از صمیم قلب امیدوارم سریعا ریکاوری کند و سرطان را شکست بدهد. شکی ندارم که موفق خواهد شد. مسائل بسیار مهم تری از نتیجه بازی فردا وجود دارد و موفقیت میهایلوویچ، یکی از این مسائل است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض