Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اجرای بیش از 40ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:امروز مهمترین رسالت بازنشر رشادت ها و حماسه های دفاع مقدس بر دوش اصحاب رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه مهمترین نقش را در جهت حفظ و تعالی ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس داشته است که این رسالت سترگ امروز با توجه به هجمه های دشمن بر دوش شما خبرنگاران جوانی است که ان دوران را تجربه نکردید ولی تصاویر و فیلم های آن روزها گواه روشنی بر حماسه آفرینی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری تصریح کرد: اعتماد به جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس رمز موفقیت در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش آفرینی جوانان در خلق فرصت های نوین با به روی کار آرودن دولت جوان انقلابی آنان را هدایت و رهبری کرده است.

مختاری در ادامه اظهارکرد: حضو بسیج سازندگی در عرصه های مختلف خدمتگذاری و ارائه خدمات مطلوب به مردم در روستاهای محروم نمونه ای بارز از مجاهدت این جوانان در تحقق اهداف بلند و رفیع بسیج است.

وی در ادامه گفت: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 40ویژه برنامه در شهرستان لنده برگزار خواهد شد که مهمترین این برنامه ها برگزاری نمایشگاه تجسمی و فرهنگی و هنری از کربلا تا دفاع مقدس است.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:برگزاری مراسم 31شهریور با حضور اقشار مختلف بسیج، نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور ادارات در مدارس، برگزاری مسابقه عکس های زیرخاکی، دیدار با امام جمعه، برگزاری میزگرد فعالان فضای مجازی با موضوع نقش دفاع مقدس و فضای مجازی، افتتاح مسکن مددجویان، برگزاری یادواره شهدا، نمایش فیلم و تئاتر دفاع مقدس،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم,برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع تبدیلی، دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان لنده است.   وی در ادامه اظهارکرد: انچه مسلم است در هفته دفاع مقدس بار دیگر ضمن اعلام آمادگی توان رزمی و دفاعی خویش بار دیگر اعلام می کنیم که اگر دشمن خطایی راهبردی کند در خلق الساعه و کمترین زمان ممکن پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند