Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@04:50:28 GMT

علاقه مردم عراق به پیروزی پرسپولیس در دربی!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۰۲۳

خبرورزشی نوشت: هافبک عراقی پرسپولیس گفت: مطمئن هستم به زودی علیپور گلزنی‌هایش را آغاز خواهد کرد. خیلی دوست دارم علی در شهرآورد گلزنی کند.

بشار رسن معتقد است تقابل با استقلال از هر لحاظ با سایر دیدارها فرق می‌کند و شهرآورد یک بازی ویژه است. گفت‌وگوی ما با شماره ۵ سرخپوشان را در ادامه می‌خوانید...
بشار بازی با صنعت نفت چطور بود؟
دیدار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم توانستیم در یک بازی دشوار سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود. واقعیت این است که صنعت نفت تیم باکیفیتی بود و ما پیش‌بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم که همین‌طور هم شد. به نظرم در این بازی نسبت به دیدارهای قبلی بهتر بودیم. ضمن اینکه باید از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم که از ما حمایت کردند.
ولی در این بازی موقعیت‌های زیادی را هدر دادید.
خب از این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. بعضی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود، ولی امیدوارم این موضوع در بازی‌های آینده حل شود و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شود.
هواداران هم انتقاد زیادی از علیپور کردند.
علی یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است و سابقه آقای گلی در پرسپولیس را دارد. مطمئن هستم به زودی علیپور گلزنی‌هایش را آغاز خواهد کرد. خیلی دوست دارم علی در شهرآورد گلزنی کند.
فکر می‌کنی پرسپولیس با کالدرون می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند؟
کالدرون مربی بسیار باشخصیت و بادانشی است. رزومه قوی دارد و در تیم‌های مطرحی کار کرده است. قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است و ما با کالدرون به اهداف بزرگ‌تری مثل قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.
چه شد در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شدی؟
خب این نظر کادر فنی بود که تعویض شوم. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و فیکس بودن در این تیم بسیار سخت است. به نظرم موفقیت و نتیجه‌گیری تیم از بازی کردن هر بازیکنی مهم‌تر است.
فردا شهرآورد برگزار می‌شود. این بازی را چطور می‌بینی؟
دیدار با استقلال همیشه حساس و نفس‌گیر است. همه می‌دانند شهرآورد برای هواداران دو تیم چقدر مهم است و همین اهمیت کار را برای دو تیم سخت خواهد کرد. من چند بار در این دیدار به میدان رفتم و می‌دانم ورزشگاه جو فوق‌العاده‌ای دارد. حتی در کشورم عراق هم این دیدار را دنبال می‌کنند، چون بازی پرسپولیس و استقلال یکی از بزرگترین شهرآوردهای آسیا به حساب می‌آید.
مردم عراق طرفدار کدام تیم هستند؟
(باخنده) خب طبیعی است به‌خاطر حضور من دوست دارند پرسپولیس برنده شهرآورد باشد.
ولی استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است.
شهرآورد با همه دیدارها متفاوت است. استقلال تحت هر شرایطی تیم قدرتمندی است و طرفداران زیادی دارد. ما این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و گول نتایج قبلی آن‌ها را نمی‌خوریم. مطمئن باشید با تمام قوا و با قدرت وارد بازی خواهیم شد و امیدوارم برنده این بازی پرسپولیس باشد و هواداران ما خوشحال شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند