Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@22:45:49 GMT

حسینی: هواداران با افراد هتاک برخورد کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۲۰۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی حسینی در پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما در این بازی سه گل به ثمر رساند و این موقعیت را داشت که حداقل سه گل دیگر هم به ثمر برساند و این نتیجه برابر تیم ملوان با وجود مهره های خوبی که در اختیار دارد نتیجه خوبی محسوب می شد که باید این روند را در بازی های آتی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال مس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان تیم خود در این بازی گفت: ما بر اساس آنالیز و شناختی که از حریفان کسب میکنیم ترکیب تیم را در زمین چینش می کنیم و همه بازیکنان ما نفرات جوان و با انگیزه ای هستند که نهایت تلاش را در زمین انجام می دهند و تمامی نفرات این‌تیم در برابر ملوان تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بستند.

سرمربی تیم فوتبال در پاسخ به سوالی در رابطه با فحاشی تعداد معدودی از افراد حاضر برروی سکوی ورزشگاه به بازیکنان مس در پایان بازی گفت: متاسفانه شاهد بودید که برخی افراد روی سکو از پیروزی تیم شهر کرمان عصبانی بودند و این موضوع واقعا ناراحت کننده است و جای بررسی دارد.

مجتبی حسینی افزود: قطعا حساب هواداران مس و مردم شهر کرمان که به دیار کریمان شناخته می شوند از این افراد معدود جداست و قطعا کسی که از پیروزی تیم شهر خود ناراحت است و فحاشی زشت به بازیکنان تیم خود در پایان بازی که با پیروزی هم تمام شده است یک هوادار نیست و باید این افراد را مزدور خطاب کرد که امیدوارم در آینده‌با این افراد هتاک که به بازیکنان تیم خود بعد از برد فحاشی می کنند توسط خود هواداران و مسئولین برخورد شود. اینکه بچه های ما در پایان بازی که با پیروزی پشت سر گذاشتند انتظار تشویق شدن داشته باشند انتظار به جایی بوده است اما اینکه برخی افراد در شهر کرمان از این پیروزی تیم کرمان عصبانی شوند و فحاشی کنند نکته عجیب و قابل تاملی است که باید رسیدگی و برخورد شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مس کرمان لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه‌شب از قهرمانی زودهنگام در ‏لیگ بسیار خوشحال بود ولی کادر فنی و بازیکنان موفق شدند این ‏شادی را کنترل کرده و روی یک بازی مهم تمرکز کنند: بازی فردا شب ‏مقابل بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو. ‏

کارواخال امروز در نشست خبری پیش از دیدار با بایرن به همین پیام ‏اشاره کرد و گفت: "ما به پیروزی در همه بازی‌ها متعهد هستیم. هر ‏وقت جام را به ما بدهند جشن می‌گیریم و برایمان مهم نیست ‏زمانش کی باشد. در حال حاضر همه هوش و حواس ما به بازی فردا ‏است. یک بازی سخت و دشوار". ‏

روزنامه مارکا در گزارشی که از تمرین اخیر رئال منتشر کرده می‌گوید ‏در جریان تمرین همه چیز نشان می‌داد که رئال به این نتیجه رسیده ‏که پیش از بازی سرنوشت‌ساز مقابل بایرن وقت شادی نیست. ‏رختکن رئال می‌داند که دستاوردهای این فصل تا اینجا عالی بوده، ‏قهرمانی در لیگ و سوپرجام، ولی آنها یک جام خاص را می‌خواهند: ‏لیگ قهرمانان اروپا. ‏

مارکا می‌گوید با هر کدام از بازیکنان رئال که صحبت کرده از یک چیز ‏حرف می‌زدند: پانزدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ. در این گزارش اشاره ‏شد که بیشترین جمله‌ای که در تمرین رئال شنیده می‌شد این بود: ‌‏"کار ما هنوز تمام نشده". ‏

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی