Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:17:26 GMT

تهدید شرم آور مربی زن یوگا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۳۴۱

تهدید شرم آور مربی زن یوگا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خانمی می‌گوید: وقتی که دانشجو بودم با همکلاسیم نامزد و بعد هم با او ازدواج کردم. اوایل شرایط مالی خوبی نداشتیم و مجبور بودیم که هر دو زیاد کار کنیم تا بتوانیم مخارج زندگی مان را تامین کنیم. همسرم بسیار بدبین بود و از همان ابتدا به خاطر این مسئله با او مشکل داشتم او دوست نداشت در هر محلی کارکنم و مدام مرا چک می‌کرد و از همکارانم ایراد می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این من هم رفتار‌های او را تحمل می‌کردم تا این که به آموزش یوگا برای خانم‌ها رو آوردم و در همین زمان نیز اختلافاتم با همسرم بیشتر شده بود تا این که دوهفته پیش گوشی موبایلم دچار مشکل شد و من آن را برای تعمیر به یکی از مغازه‌های موبایل فروشی دادم تا آن را برایم تعمیرکند. صاحب مغازه بعد از کمی تامل گفت: تعمیر گوشی شما کار زیادی می‌برد و باید چند روزی در مغازه بماند.

بیشتر بخوانید: عامل جنایت در پارتی مرگ، مستانه صحنه قتل را بازسازی کرد + عکس

چند روز بعد به مغازه رفتم و گوشی موبایلم را گرفتم، اما هنوز یک هفته نشده بود که با پیامک عجیبی مواجه شدم. فردی به من پیامک زد و در آن خواستار برقراری ارتباط با من شد و تهدید کرد اگر به خواسته اش جواب مثبت ندهم عکس‌هایی را که از من به دست آورده، در اینترنت منتشر خواهد کرد. اولش فکر کردم که یک دروغ و بلوف است و برایش پیامک زدم که هرکاری می‌خواهد بکند، اما وقتی یکی از تصاویر را برای من ارسال کرد و گفت بقیه عکس‌ها هم پیش اوست به او التماس کردم و گفتم که متاهل هستم، اما او از حرفش منصرف نشد. الآن هم ولم نمی‌کند و مدام برایم پیامک می‌زند و می‌گوید صبرش تمام شده و می‌خواهد حرفش را عملی کند...

از طرفی همسرم بسیار روی من حساس شده و مدام به من شک می‌کند که مبادا با کسی ارتباط و دوستی داشته باشم نمی‌دانم با این وضعیتی که پیش آمده چه کنم و چطور خودم را از این مخمصه نجات دهم؟

 

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اخاذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارسال لینک‌های آلوده

رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سه روزه در کشور گفت : تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه در کشور، اقدامات مجرمانه خود در فضای مجازی را افزایش داده و اقدام به کلاهبرداری از کاربران با روش‌های مختلف می‌کنند. 

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی نظیر «دریافت کالابرگ»، «ابلاغیات قضایی»، و ... مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند. گاهی این افراد با لینک‌های آلوده به اطلاعات خصوصی شهروندان نیز دسترسی پیدا کرده و از این طریق دست به اخاذی از آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها اعم از بومی و غیر بومی و گروه‌ها و کانال‌هایی که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن است، گفت:‌حتی گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

پاشایی اضافه کرد: علاوه بر لینک‌های آلوده، شیوه دیگر مجرمان سایبری، کلاهبرداری و دریافت وجه نقد و ... از کاربران است که لازم است در این خصوص نیز شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا در همین راستا به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی وتلفن‌های همراه هوشمند هشدار داد که در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکرده و از باز کردن لینک موجود در آن خودداری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان