Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین رقابت خود در سال ۹۸ امروز در قالب تورنمنت کاسپین آستاراخان به مصاف تیم ملی قزاقستان می‌رود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال کشورمان که قرار است اسفندماه امسال در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از قهرمانی خود دفاع کرده و سهمیه حضور در جام جهانی۲۰۲۰ لیتوانی را کسب کند از ابتدای سال جاری چندین مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار کرده و حالا قرار است پس از گذشت ۶ ماه از سال ۱۳۹۸ در آخرین روز تابستان، اولین بازی خود را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در شرایطی شنبه صبح وارد روسیه شد که قرار است در تورنمنت چهارجانبه کاسپین آستاراخان ۲۰۱۹ که جدا از تیم کشورمان تیم‌های روسیه، قزاقستان و آذربایجان هم در آن حضور دارند شرکت کند.

با نگاهی به تیم‌های حاضر در این تورنمنت متوجه می‌شویم که هر چهار تیم از شرایط خوبی در فوتسال برخوردارند با این حال دو تیم ایران و روسیه مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند.

شاید به همین دلیل باشد که پس از چند مرحله دعوت از بازیکنان منتخب لیگ به تیم ملی، ناظم الشریعه از بازیکنان اصلی دعوت کرده تا با تمام قوا در این تورنمنت شرکت کنند.

علیرضا صمیمی، سپهرمحمدی، مهدی جاوید، قدرت بهادری، حمید احمدی، فرهاد توکلی، سعید عباسی، بهزاد عظیمی، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ سفیدی، احمد اسماعیل‌پور، محمد شجری، اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی ۱۴ بازیکن حاضر در این تورنمنت هستند که نشان دهنده این است که ناظم الشریعه اسکلت اصلی تیم ملی را حفظ کرده است.

تیم کشورمان امروز در اولین مصاف خود در این پیکارها با قزاقستان روبه‌رو می‌شود. دو تیم تا کنون ۵ بار با هم روبه‌رو شده‌اند که در ۴ بازی تیم کشورمان به برتری رسیده و یک دیدار نیز با تساوی خاتمه یافته است. فوتسال قزاقستان در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده و با سرمایه‌گذاری ویژه در فوتسال باشگاهی و تیم غیرت که حسین طیبی نیز در آن توپ می‌زند توانسته شرایط خوبی پیدا کند و به نظر می‌رسد در بازی امروز نیز محکی جدی را برای تیم کشورمان رقم بزند.

دو تیم آخرین‌بار در تورنمنت اصفهان در سال ۱۳۹۶ با هم روبه‌رو شدند که این بازی را ایران با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران فوتسال سازمان لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا