Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از ورود مدعی العموم به مشکلات راه‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: اداره راه و شهرسازی مکلف شد نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز و ایجاد استاندارد‌های ایمنی لازم اقدام کند. تاریخ انتشار: 08:06 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۷۸۸

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم به مشکلات راه‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به مسئولان راه و شهرسازی هشدار داده شده که در جهت احقاق حقوق عامه و کاهش تصادفات، هر چه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی نقاط حادثه خیز اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی مکلف شد نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز و ایجاد استاندارد‌های ایمنی لازم از جمله تعریض نقاط، روشنایی، نصب علائم ترافیکی و... در محور شهریار-تهران با قید فوریت اقدام کند.

وی تصریح کرد: دادستانی در جهت احیای حقوق عامه، پیگیر موضوع ایمنی راه‌های مواصلاتی از دستگاه‌های مربوطه خواهد بود.   بیشتر بخوانید:   تذکرات جدی دادستانی به اداره راه و شهرداری برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای در قلعه گنج / پایش تصویری معابر اصلی در آینده نزدیک   ساماندهی وضعیت جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود مدعی العموم/ مهلت یک ماهه دادستانی به مدیرکل راهداری در رابطه با استانداردسازی سیستم تهویه هوا در تونل‌های احداثی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قضایی شهریار مدعی العموم حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان