Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:23:21 GMT

کوهنورد حادثه‌دیده در ارتفاعات بینالود امدادرسانی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۳۲۴

کوهنورد حادثه‌دیده در ارتفاعات بینالود امدادرسانی شد

اسماعیل شاه‌بیکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام این حادثه در منطقه سختگذر کوهستانی با توجه به وخامت حال کوهنورد مصدوم و ضرورت اعزام سریع وی به مرکز درمانی، بالگرد اورژانس به موقعیت اعزام‌ شد اما بخاطر مناسب نبودن شرایط منطقه امکان فرود بالگرد میسر نشد لذا دو گروه پشتیبان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: گروه پیشرو جمعیت هلال احمر پس از رسیدن به موقعیت، تثبیت و ارائه خدمات امدادی به کوهنورد مصدوم در حدفاصل جان پناههای دو شهید و مدرس اقدام به انتقال مصدوم و استقرار در جان پناه دو شهید کرد.  

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: با این وجو. د باز هم در پی تاریکی هوا امکان انتقال مصدوم میسر نشد اما در ساعات اولیه امروز در صورت مساعد بودن هوا انتقال مصدوم به منطقه امن با استفاده از بالگرد صورت می‌گیرد.
وی افزود: وضعیت مصدوم که به دلیل تشنج دچار نوسان هوشیاری شده بود با ارتباط مستقیم پزشک درمانگاه هلال نیشابور و انجام اقدامات لازم درمانی هم اینک مطلوب است.
نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۸۵۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور امداد و نجات بینالود خراسان رضوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند