Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: ثبت نام کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه یاسوج آغاز شده و تا ۶ مهر ادامه دارد.

امید مظلوم، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه برای اولین بار کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی را راهی کربلا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلوم مطرح کرد: ثبت نام کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی آغاز شده است و تا ۶ مهر ادامه دارد و زمان اعزام ۱۸ مهر خواهد بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج مطرح کرد: هیئت جواد الائمه بسیج دانشجویی دانشگاه به مدت سه روز به مناسب راهی کردن کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی برنامه مداحی و سخنرانی برگزار می‌کند.
وی گفت: کاروان دانشجویی اربعین حسینی دانشگاه یاسوج دانشجویان را تا نجف همراهی می‌کند و برای رفاه حال زائران حسینی موکبی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
مظلوم بیان کرد: کاروان پیاده روی اربعین به گروه‌های ۱۰ نفر تقسیم می‌شود و دو دو نفر از اعضای بسیج دانشجویی به عنوان راهنما همراه گروه‌های دانشجویی خواهد بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به هزینه دریافتی از دانشجویان برای کاروان پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: مبلغی بابت هزینه سفر را از دانشجویان دریافت کرده ایم اگر دانشگاه در این زمینه با ما همکاری کند و سرویس را رایگان در اختیار ما بگذارد هزینه‌ها کمتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین 98 بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • لغوسخنرانی سفیرآمریکادر دانشگاه ورمونت همزمان بااعتراضات دانشجویی