Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیر کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: تا پایان امسال نخستین گزارش پایداری این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی در بخش داخلی و ملی تدوین خواهد شد.
به گزارش شانا به نقل از هفته‌نامه مشعل، محمدعلی مانیان با بیان این مطلب، به به برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت پرداخت و گفت: نخستین محور به تبیین و تثبیت جایگاه شرکت در ایفای مسؤولیت اجتماعی صنعت نفت اختصاص دارد که برای تحقق این امر همکاری و هم‌افزایی با دیگر مراکز مرتبط با مسئولیت اجتماعی را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی دیگر از برنامه های کوتاه‌مدت کمیته مسئولیت اجتماعی را آموزش و اطلاع‌رسانی عنوان کرد و افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی مانند کمیته تدوین و تعریف گزارش مسئولیت اجتماعی را نیز در برنامه داریم.
مانیان افزود: در برنامه‌های میان مدت، طراحی دوره‌های آموزشی برای کارکنان صنعت نفت را مدنظر داریم؛ ضمن آنکه افزون بر طرح‌ریزی راهبردهای مربوط به مسئولیت اجتماعی، تعریف شاخص‌های عملکردی را هم دنبال می‌کنیم.
عضو شورای راهبری مسئولیت اجتماعی صنعت نفت ادامه داد: برگزاری چهار دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی را در برنامه داریم تا بدنه کارشناسی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با این موضوع آشنا شود که دو دوره آن به‌زودی با محور آشنایی با استاندارد ایزو 26000 و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها با نگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: یکی دیگر از کارهای پیش رو، تدوین دستورعمل اختصاصی برای محاسبه آثار کاهش هزینه‌های اجتماعی طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی

بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان، امروز با موضوع صنعت برق، مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... به صورت رسمی و با نام پویش "با انرژی" رونمایی شد.

در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.

این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق خواهد بود و امیدوار است که بتواند بخش مهمی از ناترازی را از طریق جلب همراهی مردم کاهش دهد.

در این راستا علاوه بر ارائه مشوق های مصوب دولت، جوایز گسترده ای نیز به مشترکانی که در زمینه کاهش مصرف برق و آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف همکاری کنند، ارائه خواهد شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در این خصوص گفت: 80 میلیون جایزه برای مشترکانی که در فصل گرم امسال صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند درنظر گرفته شده که از این بین، صدها خودرو به صورت قرعه کشی به مشترکان اعطا خواهد شد و هدایای ارزنده متنوعی به عنوان مشوق صرفه جویی در مصرف برق درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است