Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:23:46 GMT

ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تنها راه پیروزی است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۴۷۱

ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تنها راه پیروزی است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تنها راه پیروزی است گفت: امروز همه قدرت‌های جهانی در برابر عظمت ملت ایران خاضع هستند و ایران اسلامی به الگوی ملت‌های آزاده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(یک‌شنبه،31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، 31 شهریور سال 1359 را یادآور خاطرات تلخ و شیرین دوران هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر هجمه استکبار جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) بارقه امید را در دل ملت‌های آزاده جهان ایجاد کرد و سلطه جهانی مقدمات را آماده تا انقلاب نوپای اسلامی را از پای درآورد اما نمی‌دانست این انقلاب هدایت شده خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جنگ تحمیلی حمله به آرمان‌های یک ملت، انقلاب و هویت ملی بود، افزود: امام خمینی(ره) با هدایت‌های الهی توانست جنگ را مدیریت کند و به لطف الهی و پیروی از ولایت توانستیم شاخ قدرت‌های جهانی را در منطقه بشکنیم و ایرانی که به سمت انحطاط در رژیم پهلوی می‌رفت در سایه جنگ توانست قدرت‌های جهانی را به عقب براند.

 

وی تصریح کرد: اگر چه شهدای بسیاری را تقدیم راه خدا کردیم اما جنگ به ما آموخت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح تنها راه پیروزی است.

 

آیت الله فلاحتی مقاومت مردم کشورهایی چون یمن، عراق، بحرین و کشمیر در برابر قدرت‌های ظالم و مستکبر را الگوگرفته از مقاومت ملت ایران دانست و بیان کرد: برای دست‌یابی به هدف‌های مقدس راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های سلطه در سایه پیروی از ولایت نداریم و این مهمترین پیام جنگ برای ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه در حالی سی و نهمین سالگشت دفاع مقدس را جشن می‌گیریم که قدرت‌های جهانی جرأت نگاه کج به ملت ایران را ندارند اظهارداشت: امروز همه قدرت‌های جهانی در برابر عظمت ملت ایران خاضع هستند و ایران اسلامی به الگوی ملت‌های آزاده تبدیل شده است که این عزت را در سایه جنگ کسب کردیم.

 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان و متولیان امر به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: تمام عزت و افتخار و پیشرفت‌های امروز را مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقئدس هستیم و حمایت و توجه به این افراد وظیفه همه متولیان امر است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی اربعین حسینی موکب اربعین دفاع مقدس دستاوردهای جنگ مقاومت در برابر دشمن رژه نیروهای مسلح در گیلان قدرت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر بنزین می سوزانند که این میزان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از میانگین جهانی است. - اخبار سیاسی -

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور و راه حل هایی که می توان برای برون رفت از این شرایط به کار برد، اظهار داشت:  مشکل اصلی ما این است که خودروهای تولید داخل مصرف بسیار بالایی از بنزین دارند و این امر باعث بروز معضل ناترازی بنزین شده است.

واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت

وی ادامه داد: دولت باید خودروسازان را مجبور کند که در تولیدات خود اصلاحاتی انجام دهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند، اما متاسفانه خودروسازان به دنبال اصلاح تولیدات خود و تولید خودروهای با کیفیت نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما معتقدیم که بهترین راه کار برای بهبود ناوگان حمل و حمل در کشور در این شرایط که خودروسازان زیر بار اصلاح تولیدات خود نمی روند واردات خودروهای خارجی است.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه ملی کشور را به خاطر حمایت از خودروسازان داخلی از بین می بریم، امسال مجبوریم به میزان زیادی واردات بنزین انجام دهیم و این به معنای کسری بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل در ردیف اول متهمان ناترازی بنزین است، بیان داشت:  باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر 100 کیلومتر 12 لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه ملی خودمان حفاظت کنیم، ادامه داد: علاوه بر بی‌کیفیتی خودروها، حجم بالایی از خودروهای فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که این امر هم بر استفاده بیشتر از بنزین افزوده است.

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: باید برای برون رفت از این شرایط اقدام به متنوع سازی سبد سوخت نیز بکنیم و از خودروهای برقی و هیبریدی هم در چرخه استفاده کنیم تا میزان  خودروهای استفاده کننده از بنزین کاهش پیدا کنند. همچنین ما باید به سمت استفاده از خودروهای دوگانه سوز  مثل سی ان جی و ال پی جی هم حرکت کنیم و به این وسیله از میزان مصرف بنزین در کشور بکاهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد