Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اینتر نه تنها به برد شیرینی در دربی دلامدونینا رسید، بلکه با حفظ رکورد 100 درصد امتیاز، صدرنشین فوتبال ایتالیا است.
به گزارش آریا، جدال حساس هفته چهارم سری آ در شهر میلان و بین دو تیم بزرگ این شهر برگزار شد. اینتر در شرایطی پای به این مسابقه گذاشته بود که با توقف در لیگ قهرمانان، به دنبال ادامه روند خوبش در سری آ بود، میلان نیز بعد از کسب 6 امتیاز در 3 بازی نخست، در پی رسیدن به بالای جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست دیدار، با برتری اندک اینتر همراه بود، البته هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند و هر دو تیم نیز به گل رسیدند، اما داور در نهایت هر دو گل را مردود اعلام کرد تا مسابقه در نیمه نخست به لطف درخشش دوناروما و حضور VAR با تساوی بدون گل پایان یابد. البته از بدشانسی اینتر بود که یکی از توپ های این تیم هم به تیر دروازه برخورد کرد.
با شروع نیمه دوم، عطش اینتر برای رسیدن به گل، خیلی زود به نتیجه رسید. ضربه زمینی بروزوویچ بعد از برخورد به بازیکن حریف منحرف و بعد از دقایقی معطلی و کمک از VAR گل اعلام شد. تا اینتر در دقیقه 49 به گل نخست برسد. پس از این گل، اینتر به حملات جسته و گریخته خود ادامه داد و در دقیقه 77 به گل بعدی رسید تا مزد برتری خود را بگیرد. سانتر از جناح چپ با ضربه سر دقیق لوکاکو همراه شد تا مهاجم بلژیکی سومین گل خود را در سری آ بزند. سه دقیقه بعد شوت پولیتانو به تیر دروازه میلان خورد. در ادامۀ بازی، هر دو تیم باز هم حملاتی ترتیب دادند و هر دو تیم نیز تیر دروازه حریف را هدف گرفتند ولی به گل نرسیدند. در نهایت این مسابقه با برتری تیم کونته پایان یافت. به این ترتیب اینتر نه تنها به برد شیرینی در دربی دلامدونینا رسید، بلکه با حفظ رکورد 100 درصد امتیاز، صدرنشین فوتبال ایتالیا است.

- تیم های گرانادا و بارسلونا از ساعت 23 در هفته پنجم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به سود گرانادا میزبان تمام شد. گرانادا با این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت و بارسا هم که در 7 بازی خارج از خانه اخیر خودش پیروز نشده همان 7 امتیازی باقی ماند. گرانادا در همان دقیقه دو بازی روی اشتباه بزرگ فیرپو موفق شد توسط رامون عزیز به گل برسد. این تیم در دقیقه 14 نزدیک بود با شوت پوئرتس به گل دوم هم برسد اما ترشتگن به خوبی توپ را دور کرد. والورده در بین دو نیمه تصمیم گرفت مسی و فاتی را به جای پرز و فیرپو به بازی آورد. تیم میزبان نزدیک بود در دقیقه 52 روی اشتباه ترشتگن که توپ از دستانش رها شد به گل برسد اما دروازه بان آلمانی در آخرین لحظه مانع عبور توپ از خط دروازه شد. گرانادا در دقیقه 66 مزد بازی خوبش را گرفت و به دلیل خطای ویدال صاحب پنالتی شد. وادیلو این پنالتی را گل کرد تا اختلاف به دو گل برسد. بارسا در دقیقه 82 تا آستانه گلزنی رفت اما شوت ویدال در دهانه دروازه برگشت داده شد و مسی هم در برگشت نتوانست ضربه خوبی بزند و دروازه بان حریف شوتش را مهار کرد.

- دو تیم یوونتوس و هلاس ورونا در ورزشگاه آلیانز به مصاف هم رفتند. در نیمه اول یوونتوس مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما برخلاف جریان بازی هلاس ورونا صاحب یک ضربه پنالتی در دقیقه 20 شد. ضربه ساموئل دی کارمین به تیرک دروازه اصابت کرد، اما در برگشت میگوئل ولوسو به زیبایی دروازه بوفون را گشود تا مهمان با یک گل پیش بیافتد. پس از این گل، حملات یوونتوس بیشتر شد تا اینکه آرون رمزی در دقیقه 31 اولین گل فصل خود را برای یوونتوس به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.
در نیمه دوم بیانکونری در دقیقه 49 صاحب یک ضربه پنالتی شد و مطابق انتظار کریستیانو رونالدو، پنالتی را تبدیل به گل کرد. در ادامه نیز شاهد بازی متعادلی بودیم و کومبولا مدافع ورونا در دقیقه 94 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این دیدار در پایان با نتیجه 2-1 به سود یوونتوس به پایان رسید تا ساری و شاگردانش به 3 امتیاز شیرین این مسابقه دست پیدا کنند.

- در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه سه مسابقه دیگر برگزار شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی توانست مقابل واتفورد به برتری 8-0 برسد. سیتی که در فینال جام حذفی فصل گذشته نیز مقابل 6-0 پیروز شده بود. این بار تیم کیکه فلورس را شکست داد. در این بازی، سیتی در 18 دقیقه نخست کار را تمام کرد. داوید سیلوا در دقیقه 1 گل اول را زد، دقیقه 7 آگوئرو از روی نقطه پنالتی بازی را 2-0 کرد. دقیقه 12 نوبت به گلزنی ریاض محرز رسید. برناردو سیلوا در دقیقه 15 گل چهارم را زد و بالاخره در دقیقه 18 اوتامندی گل پنجم را زد تا نفس واتفورد گرفته شود. حملات سیتی در نیمه دوم هم ادامه داشت و آنها به سه گل دیگر رسیدند. برناردو سیلوا دو بار در دقایق 49 و 60 گلزنی کرد تا هتریکش کامل شود، دی بروین هم در دقیقه 85 گل هشتم را زد.
این بزرگترین پیروزی تاریخ سیتی در لیگ برتر محسوب می شود اما شاگردان پپ نتوانستند با پیروزی 9-0 منچستریونایتد مقابل ایپسویچ در سال 1995 که بزرگترین پیروزی تاریخ لیگ محسوب می شود برابری کنند. در دیگر مسابقات شفیلدیونایتد کار بزرگی کرد و در گودیسون پارک 2-0 اورتون را شکست داد. برنلی هم توانست در خانه با دو گل کریس وود در دقایق 10 و 14 نورویچ سیتی را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر میلان بارسلونا گرانادا یوونتوس آتش بازی سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

کد خبر 6089335

دیگر خبرها

  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور