Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@10:39:08 GMT

شکست سنگین عناصر مخفی داعش در استان دیاله

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۵۸۳

شکست سنگین عناصر مخفی داعش در استان دیاله

خبرگزاری میزان- نیروهای بسیج مردمی عراق عملیاتی را در استان دیاله انجام دادند که در پی این عملیات عناصر مخفی داعش شکست سنگینی را متحمل شدند. تاریخ انتشار: 08:43 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۶۲۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ از شمال شرق استان دیاله عراق خبر می‌رسد، رزمندگان تیپ ۲۴ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را در یکی از جزایر دریاچه حمرین انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار میزان گذاشته است، نیرو‌های بسیج مردمی در جریان این عملیات موفق شدند یک پهپاد جاسوسی و یک مقر هسته‌های خاموش داعش را کشف کنند.

دریاچه حمرین چند جزیره کوچک را در خود جای داده و حومه آن را باغ‌ها و چند روستا پوشانده و همچنان به هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش آلوده است و عملیات نیرو‌های عراقی در این محور ادامه دارد.

به گفته منابع میدانی، گروهی از رزمندگان تیپ ۴ بسیج مردمی نیز عملیات را در روستای «یوسف» در محور جنوبی دریاچه حمرین انجام دادند و موفق شدند تعدادی موشک کاتیوشا و خمپاره را کشف و ضبط کنند.

عناصر مخفی داعش درصدد بودند از این سلاح‌ها علیه زائران اربعین حسینی استفاده کنند که با هوشیاری نیرو‌های بسیج مردمی ناکام ماندند و به نتیجه‌ای نرسیدند.

مناطق جنوبی دریاچه حمرین به دلیل قرار گرفتن در مسیر «خانقین - کساباسی - مقدادیه - بعقوبه - حسنیه - بغداد» از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که محل عبور بخشی از زائران اربعین است.

خبر‌ها از شرق منطقه «ابی صیدا» در شمال شرق استان دیاله حاکی است، رزمندگان عراقی پس از دریافت اطلاعات دقیق در حومه روستا‌های «المخیسه و ابوخنازیر» مستقر شده‌اند تا به حضور عناصر مخفی داعش در این محور پایان دهند؛ این منطقه دروازه شمال شرق بعقوبه به شمار می‌آید.

خبر‌ها از منطقه «خانقین» در شمال شرق استان دیاله حاکیست، شماری از تروریست‌های مخفی داعش به مناطق مسکونی در روستای «القایه» حمله کردند و خسارت‌هایی را برجای گذاشتند و به سرعت متواری شدند.

منطقه راهبردی «خانقین» از محور شمالی با منطقه «کلار» در اقلیم کردستان و از جنوب غرب به منطقه مهم «جلولاء» متصل می‌شود و همچنین جاده «مقدادیه - بعقوبه - حسینیه - بغداد» از این منطقه می‌گذرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق ارتش عراق حشدالشعبی بسیج مردمی عراق دیاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه